Slovenski trgovci strijepe pred diskontima

NAJVEĆI slovenski trgovački lanci ocjenjuju da će se promet u njihovim hipermarketima zbog mode diskontnih trgovina koja je krenula iz Njemačke smanjiti i do 25 posto u nekoliko idućih godina, piše slovenski poslovni dnevnik "Finance".

U nekoliko idućih godina takvih će trgovina biti oko 300, a iskustva prvih pokazuju da naveliko oduzimaju kupce vodećim lancima kao što su "Mercator", "Tuš" i "Spar".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
U Sloveniji je u nekim gradovima svoje diskonte već otvorio Lidl Austria, dolazi i njemački Aldi, no na osnivanje svojih diskont-trgovina pripremaju se i domaći trgovački lanci. Mercator će već idućeg mjeseca u Ljubljani otvoriti vlastiti diskont "Hura", a trgovački lanac "Era" iz Velenja - od lani vlasnik trgovina "Tornado" u Hrvatskoj - sklopio je s talijanskim "Eurospinom" ugovor o zajedničkom nastupu diskontnom mrežom u Hrvatskoj i državama zapadnog Balkana.

"Otvorit ćemo diskont u svakom mjestu koje ima više od 5.000 stanovnika", izjavio je za "Finance" direktor Ere iz Velenja Guido Omladič.

Cijene prehrambenih proizvoda u diskontnim kućama većinom su i do 30 posto niže od ostalih, a većina artikala proizvedena je i prodaje se pod vlastitom trgovačkom markom.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara