Srpske tvrtke s Jelenom Karleušom krenule u napad na hrvatska nepca

Srpske tvrtke s Jelenom Karleušom krenule u napad na hrvatska nepca

NAKON desetljeća izbivanja, srpske se tvrtke vraćaju na televizijske programe u Hrvatskoj, nudeći svoje proizvode, i to odmah u stilu. Glavni adut jedne od dviju tvrtki koje reklamiraju na Novoj TV je ni više ni manje nego folk diva Jelena Karleuša.

Karleuša u vjenčanici

Karleuša reklamira proizvod "Medeno srce", mekane kekse u obliku srca, koje su na hrvatskim policima već godinama. Karleuša, u spotu nalik na onaj za Tomato, bježi s vjenčanja, budući da shvaća da je "Medeno srce jedina prava ljubav".

Predrag Miličević, direktor marketinga Alco grupe iz Beograda, u čijem je sastavu i novosadski Pionir, tvrtka iz Subotice u Vojvodini koja proizvodi "Medeno srce", rekao nam je kako je svakako u planu nastaviti komunikaciju s hrvatskim tržištem, ali kako još ne može govoriti o daljnjim potezima.

"Rano je pričati o efektima reklamne kampanje, budući da se reklame emitiraju tek mjesec dana, pa još nemamo podatke oko njihovog utjecaja na prodaju. Mi svakako namjeravamo nastaviti komunikaciju kroz reklamne i medijske kanale, imamo plan za komunikaciju s tržištem, ali još uvijek ne možemo govoriti o konkretnim potezima", rekao je Miličević za Index.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ostali proizvodi

"Na svim televizijama na kojima se emitira Operacija trijumf vrte se spotovi proizvoda Pionira. Osim spota za Medeno srce, planira se još jedan spot s Jelenom Karleušom za proizvod Vafl Maina, koji će biti i sinkroniziran na hrvatski, a tu su i spotovi za bombone Negro, te korporativni spot Puzzle, koji predstavlja pet najjačih Pionirovih brendova – Medeno srce, Negro bombone, čokoladicu s rižom Mony, čokoladicu s mlijekom Kidy, te čokoladicu Cookies", kaže Miličević.

Spotovi se vrte svaki dan, nekad i do 9 puta dnevno, a Operacija trijumf iskorištena je zato što pruža dobar način ulaska na tržišta cijele regije.

Osim Pionira, na HRT-u reklame vrti i Banini, tvrtka iz Kikinde, također u Vojvodini. Oni reklamiraju proizvode “noblice” i “čoko njamb”, koji se također nalaze na policama mnogih trgovina i trgovačkih lanaca u Hrvatskoj. Banini na Novoj TV vrti reklame u sklopu Operacije trijumf, a na HRT-u od 15. listopada preko ugovora s Hrvatskom marketinškom agencijom, tvrtkom s kojom HRT surađuje.

J.D.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara