Stanovnici Milne prosvjedovali jutros u Splitskim vratima
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Stanovnici Milne na otoku Braču, nezadovoljni što njihovo mjesto nije uključeno u svakodnevnu katamaransku liniju Split Bol Jelsa, prosvjedovali su jutros u Splitskim vratima pomorskom prolazu između otoka Brača i Šolte.
Kako su i najavili, s dvadesetak brodica "oboružanih transparentima" od 7 sati su otežavali plovidbu u pomorskom prolazu, no od 8 sati promet protječe bez poteškoća, jer su uredovanjem Lučke kapetanije i policije brodice s prosvjednicima udaljene.
Premda je glavna svrha prosvjeda bilo sprječavanje prolaza katamarana Dubravka, koji je u 6 sati krenuo iz Jelse za Split, on je jutros ipak nesmetano prošao. No, katamaran Dubravka iz Jelse morao je usporiti, a trajekt Dubrovnik, koji plovi na dužobalnoj liniji Rijeka - Dubrovnik, čak je u jednom trenutku morao stati.
Predstavnik Prosvjednog odbora Mirko Terzić izjavio je kako prosvjed protječe sukladno najavama i da su brodovi mogli "birati da prođu otežano ili da idu slobodno oko Šolte".
Lučki kapetan iz Splita Boris Matošić rekao je da su prosvjednici postupili suprotno Pravilniku o lukama jer nisu prijavili niti dobili odobrenje za aktivnost na moru. Najavio je podnošenje prekršajnih prijava protiv vlasnika ih brodica koje su jutros popisali.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Lučka kapetanija uredovala je s dva svoja i tri policijska plovila.
Prosvjednici su, inače, najavili kako će u prvom tjednu prosvjeda blokadu provoditi svaki drugi ili treći dan po pet sati, i to dva i pol sata prijepodne i isto toliko poslijepodne. Ako u roku od sedam dana ne bude postignut dogovor, to jest, ako katamaran ne počne pristajati u Milnu, najavljuju da će morski prolaz na najužem dijelu između Brača i Šolte blokirati čeličnim sajlama i konopcima.
Terzić je, međutim, kazao kako se nada da to neće biti potrebno.
Predstavnici Županije splitsko - dalmatinske, koja je mjerodavna za raspisivanje koncesije na toj liniji i određivanje broja i mjesta pristajanja, više su puta isticali kako, iako se u načelu slažu s mještanima Milne, za ovu godinu nema mogućnosti za uključivanje toga mjesta u svakodnevnu katamaransku liniju Split - Bol - Jelsa. No napominju da se o tome može i sad početi razgovarati s predstavnicima Općine Milna.
Podsjećaju i da je Milna je sa Splitom drugim katamaranom povezana četiri puta tjedno te da troškove te linije subvencionira Županija.
Koncesionar na liniji Split - Bol - Jelsa, riječka Jadrolinija, ističe kako bi dodavanje još jednog mjesta u njezin plovidbeni red za više od pola sata produžilo putovanje na toj relaciji između kopna i otoka Brača i Hvara, pa to više ne bi bila brzobrodska linija. Jedino je rješenje, smatraju u Jadroliniji, "pojačati" liniju Split - Milna.
(Hina) xdstr yjn
Kako su i najavili, s dvadesetak brodica "oboružanih transparentima" od 7 sati su otežavali plovidbu u pomorskom prolazu, no od 8 sati promet protječe bez poteškoća, jer su uredovanjem Lučke kapetanije i policije brodice s prosvjednicima udaljene.
Premda je glavna svrha prosvjeda bilo sprječavanje prolaza katamarana Dubravka, koji je u 6 sati krenuo iz Jelse za Split, on je jutros ipak nesmetano prošao. No, katamaran Dubravka iz Jelse morao je usporiti, a trajekt Dubrovnik, koji plovi na dužobalnoj liniji Rijeka - Dubrovnik, čak je u jednom trenutku morao stati.
Predstavnik Prosvjednog odbora Mirko Terzić izjavio je kako prosvjed protječe sukladno najavama i da su brodovi mogli "birati da prođu otežano ili da idu slobodno oko Šolte".
Lučki kapetan iz Splita Boris Matošić rekao je da su prosvjednici postupili suprotno Pravilniku o lukama jer nisu prijavili niti dobili odobrenje za aktivnost na moru. Najavio je podnošenje prekršajnih prijava protiv vlasnika ih brodica koje su jutros popisali.
Lučka kapetanija uredovala je s dva svoja i tri policijska plovila.
Prosvjednici su, inače, najavili kako će u prvom tjednu prosvjeda blokadu provoditi svaki drugi ili treći dan po pet sati, i to dva i pol sata prijepodne i isto toliko poslijepodne. Ako u roku od sedam dana ne bude postignut dogovor, to jest, ako katamaran ne počne pristajati u Milnu, najavljuju da će morski prolaz na najužem dijelu između Brača i Šolte blokirati čeličnim sajlama i konopcima.
Terzić je, međutim, kazao kako se nada da to neće biti potrebno.
Predstavnici Županije splitsko - dalmatinske, koja je mjerodavna za raspisivanje koncesije na toj liniji i određivanje broja i mjesta pristajanja, više su puta isticali kako, iako se u načelu slažu s mještanima Milne, za ovu godinu nema mogućnosti za uključivanje toga mjesta u svakodnevnu katamaransku liniju Split - Bol - Jelsa. No napominju da se o tome može i sad početi razgovarati s predstavnicima Općine Milna.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podsjećaju i da je Milna je sa Splitom drugim katamaranom povezana četiri puta tjedno te da troškove te linije subvencionira Županija.
Koncesionar na liniji Split - Bol - Jelsa, riječka Jadrolinija, ističe kako bi dodavanje još jednog mjesta u njezin plovidbeni red za više od pola sata produžilo putovanje na toj relaciji između kopna i otoka Brača i Hvara, pa to više ne bi bila brzobrodska linija. Jedino je rješenje, smatraju u Jadroliniji, "pojačati" liniju Split - Milna.
(Hina) xdstr yjn
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati