Sustav za naručivanje novog iPhonea pao zbog prevelikog interesa kupaca
Tekst: F.M.
Foto: AFP
PRVI dan prodaje novog iPhonea nije prošao pretjerano glatko, jer mnogi nisu uspjeli upisati prednarudžbu na stranicama Applea i mobilnog operatera AT&T. Ne zna se koji je razlog tehničkim problemima, ali vjerojatno se radi o prevelikom zanimanju kupaca za novi mobitel.
Jedna Appleova trgovina u New Yorku rekla je da je sustav za prednarudžbu pao, ali da kupci mogu svoju narudžbu dati direktno u trgovini i da će trgovina odraditi sve. Iako sustav povremeno radi, veći dio vremena je u kvaru.
Vijest je odzvonila po tehnološkim blogovima diljem SAD-a, kojima su se mnogi kupci požalili da ne mogu naručiti najnoviji dodatak Appleovoj floti uređaja, koji u maloprodaju kreće 24. lipnja.
Čini se da je glavni problem nastao zbog toga što pretjerano velik broj ljudi želi upisati svoju narudžbu u istom trenutku. Mnogi su još jučer pokušali svoju narudžbu upisati preko interneta, ali to im nije uspjelo. Problemi su se nastavili i danas, a mnogi blogovi o slučaju izvještavaju u realnom vremenu.
Slični problemi pojavili su se i kad je Apple počeo primati narudžbe za svoj zadnji mobitel, iPhone 3GS.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati