Tajne poslovne gerile

Tajne poslovne gerile

U UTORAK, 25 studenog u Hypo Expo Centru održava se elitna poslovna konferencija: "Guerilla Marketing and Selling – minimalnim ulaganjima do maksimalnog profita" sa Jay Conrad Levinsonom, poznatijim kao "Ocem gerila marketinga".

Poduzetnik ste, započinjete svoj posao, imate izvrsnu ideju, proizvod ili uslugu i pokrenuli ste poslovanje ali ostala je još jedna bitna stavka – marketing. No, limitirani ste budžetom, i pomalo Vas Vam ruši samopouzdanje činjenica kako konkurencija ulaže znatna materijalna sredstva u oglašavanje.

Ne brinite, mnoge multinacionalne kompanije su bile u vašem položaju i taj svoj nedostatak iskoristili su kao stratešku prednost  - upotrebom Gerila marketinga.

Riječi koja najbolje ilustriraju gerila kampanje su originalnost i iznenađenje  a cilj oglašivača  je da se kratkotrajnim oglasima razbije monotonija na tržištu oglašavanja -  odnosno potakne potrošače da sami prenose informacije o događaju ili brendu i međusobno komentiraju njihovu kampanju, odnosno da ostvare svoj temeljni cilj – privuku pažnju.

Gerilu danas uspješno primjenjuju svi – mali poduzetnci (rukohvati u autobusu sa ocrtanim satovima), velike korporacije (Marlboro man), nevladine udruge i neprofitne organizacije (Crveni križ) pa i pojedinci (najbolji primjer je možda mail sa šaljivim slikama – prosjak koji stoji sa natpisom "Ninja's killed my family – need money for kung fu lessons)

Do osamdesetih godina prošlog stoljeća glavni cilj reklame bio je isključivo educirati ciljanu publiku te je bilo usmjereno isključivo na komuniciranje poruke koja potrošačima priopćava nešto što nisu znali prije. Vremenom su oglašivači shvatili da su njihove reklamne tehnike manje učinkovite te da su potrebne radikalne promjene u svijetu oglašavanja.

Revoluciju u svijetu marketinga je pokrenuo Jay Conrad Levinson kada je 1983 uveo termin gerila marketinga kako bi objasnio nekonvencionalne metode oglašavanja kojima se uz minimalne budžete nastoje postići maksimalni učinci. Premda su krajem prošlog stoljeća takve  strategije bile osmišljene za male i nepoznate marke koje su tek počinjale proboj na tržište i nisu si mogle priuštiti velike budžete za oglašavanje, u današnje vrijeme kada ni ogromni budžeti za marketing ne garantiraju željeni učinak privlačenja pažnje potrošača jer je potrošač naprosto "bombardiran" mnoštvom informacija, Gerila se naprosto nameće kao strateška prednost.

Danas je uobičajeno da velika imena poput Marlbora, Vise, Johnson & Johnson, Carnegie Mellona, Pacific Bella i mnogih drugih vodećih svjetskih kompanija koriste gerila pristup tržištu jer  se gerila oglašavanjem doseže se do šire publike koja je zasićena konvencionalnim strategijama oglašavanja. Ukoliko je pravilno implementiran, dojam koji ostavljaju gerila kampanje nemoguće je ne primijetiti ili ignorirati.

Upravo zbog navedenoga veliko nam je zadovoljstvo najaviti konferenciju "Guerilla Marketing and Selling – minimalnim ulaganjima do maksimalnog profita” sa Jay Conrad Levinsonom, utemeljiteljem gerila marketinga, u Zagrebu, u Hypo Expo centru, 25 studenoga..

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Levinson je, kao osnivač ‘gerila pristupa" autor je poznatih knjiga iz područja "gerila marketinga” koje su prodane u preko 20 milijuna primjeraka i prevedene na 54 svjetska jezika. Njegovo napredno razmišljanje danas je prihvaćeno u više stotina velikih i malih kompanija, čiji cilj je primjena inovativnog pristupa na tržištu oglašavanja uz ostvarenje maksimalnog profita sa minimalnim ulaganjima. Jay Conrad Levinson će na konferenciji u Zagrebu pokazati 20 najvećih razlika između konvencionalnog i gerila marketinga i predstaviti benefite koje uštede koje kompanije na taj način ostvaruju. Obzirom na činjenicu da u današnjem poslovanju marketing i prodaja nerazdvojni djelovi procesa poslovanja, Levinson otkriva tajne gerila pristupa u prodaji koji predstavljaju temeljnu razliku između dobrih i izrazito uspješnih prodavača.

Levinson koncizno i praktično predstavlja metode i alate koje treba koristiti "svaki gerila manager”prisutan na tržištu punom konkurencije na kojem mora uspjeti i stvoriti veliki profit. Brojni kritičari u stručnoj literaturi naglašavaju da svatko tko želi uspjeti na današnjem tržištu mora navedenu knjigu imati na svojoj polici.

Gerila marketing

Revolucionarni marketing novog doba – gerila marketing pomaže brojnim svjetskim kompanijama u ostvarenju zacrtanih ciljeva. Knjiga "Gerila marketing" prodana je u više od 20 milijuna primjeraka i prevedena na 54 jezika te predstavlja bibliju za mala poduzeća a prije svega koncept koji implementiraju najveće svjetske kompanije kao Marlboro, Fiat, Johnson & Johnson.... Doznajte u samo jednom danu iz prve ruke odgovor na pitanje kako sa minimalnim troškovima organizirati uspješan marketing?

Gerila prodaja

Gerila prodajni pristup potreban je svakome tko se svakodnevno bori za poziciju na tržištu i bolje prodajne rezultate, osim za one koji zarađuju više od svojih želja. Što rade najbolji prodavači a vi ne? Otkrijte njihova tajna oružja i alate, u suštini jednostavne ako ste "gerila prodavač". Kako uz pomoć marketinga održati i povećati prodaju? Kako utjecati na profit i izbjeći da profit utjeće na Vas? Odgovore na sva pitanja doznajte u samo jednom danu... 

Konferencija se održava u organizaciji Triple S learninga i Moving boarda a još uvijek možete iskoristiti mogućnost povoljnijih cijena kotizacije do 31. listopada te u društvu 800-tinjak hrvatskih managera otkriti tajne "gerila poslovanja".

Sve dodatne informacije u vezi konferencije možete saznati na www.levinsonuzagrebu.com

Sponzorirani članak

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara