Telefonske sjednice Vlade održavaju se zbog donošenja hitnih odluka

POTAKNUTI praksom hrvatske Vlade održavanja tzv. telefonskih sjednica, uredu za odnose s javnošću uputili smo upit o načinu na koji se te sjednice održavaju.

Sandra Puhovski iz vladinog ureda odgovorila nam je kako se radi o sjednicama koje se održavaju sukladno Pravilniku o radu Vlade RH, a održavaju se onda kada je u pitanju donošenje hitnih odluka.

"Postupak je takav da se putem telefona kontaktiraju svi članovi Vlade te im se predlože točke dnevnog reda sjednice te oni glasuju o prijedlozima. U pravilu se radi o vrlo kratkim odlukama", pojašnjava Puhovski.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon telefonskog razgovora sa svim članovima Vlade sastavlja se zapisnik o telefonski održanoj sjednici. Taj se pak zapisnik službeno usvaja na sljedećoj redovnoj sjednici Vlade.

I.K.
Foto: Index

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara