Triglav osiguranju 4 posto hrvatskog tržišta

U PROŠLOJ je godini Triglav osiguranje ostvarilo 274 milijuna kuna bruto premije, što je povećanje od 12 posto u odnosu na 2004. godinu. Poslovanje je obilježeno konsolidacijom prodajne mreže, definiranjem prodajnih produkata te utvrđivanjem buduće poslovne strategije.

Prema važnijim pokazateljima, kao što su jamstveni i temeljni kapital, danas se Triglav osiguranje nalazi među prvih pet osiguravajućih društava u Hrvatskoj i obuhvaća oko 4 posto hrvatskog osiguravateljnog tržišta.

Glavna skupština Triglav osiguranja održana je prošli tjedan u sjedištu društva u Rijeci. Prema riječima Berislava Trogrlića, predsjednika Uprave Triglav osiguranja,  donesene su odluke kojima društvo planira ambiciozniji nastup na hrvatskom osiguravateljnom tržištu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Između ostalih, donesena je odluka o premještanju sjedišta društva iz Rijeke u Zagreb, s ciljem usmjeravanja poslovanja prema Zagrebu kao gospodarskom središtu Hrvatske i velikom tržišnom potencijalu.

Sukladno novom Zakonu o osiguranju donesena je i odluka o povećanju temeljnog kapitala na 70,9 milijuna kuna. Na glavnoj Skupštini usvojen je i prijedlog odluke o promjeni statuta društva, a za novog člana NO izabrana je Janka Planinc iz Zavarovalnice Triglav.

U 2006. godini plan je unaprijediti kadrovski potencijal, prijenos produkata i tehnologija iz matične kuće koja ima standarde znatno više od onih koji su prosjek na hrvatskom tržištu, navodi se u priopćenju osiguravateljske kuće.
 
Glavni cilj za period  2006. do 2009. godine je povećanje tržišnog udjela za 0,5 do 0,7 posto godišnje, s naglaskom na unaprjeđenju prodaje životnih i imovinskih osiguranja.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara