Turisti nisu dobrodošli u Zagrebu

ZAGREB, kao glavni grad zemlje potpuno okrenute turizmu, ima "čak" dva mjesta predviđena za iskrcaj turista, te točno nula parkirališta za turističke autobuse.

Tako stoje stvari u našoj metropoli, kroz koju u sezoni dnevno prođe više od 20 turističkih autobusa.

Dosadašnje polazište za razgledavanje grada bilo je na Kaptolu ispred katedrale, no taj su dio "okupirali" ZET-ovci, pa se tu osim zelenih površina sada nalazi stajalište za autobuse ZET-a.

Dva spomenuta mjesta za zaustavljanje, ali ne i parkiranje turističkih autobusa, trenutno se nalaze u Bakačevoj ulici.

Zamislite samo koliko živaca i snalažljivosti treba jednom vozaču turističkog autubusa koji se nađe unutar svakodnevne prometne gužve na zagrebačkim prometnicama, te kad ga, nakon što je pronašao svoje predviđeno parkirališno mjesto, na njemu dočekaju dostavna vozila za tržnicu Dolac i, naravno, sveprisutni ZET-ovi autobusi.

Prema navodima u Vjesniku, Grad Zagreb i njegova Turistička zajednica zajedno s udruženjem turističkih vodiča "trenutno pokušavaju udružiti snage i pronaći adekvatno rješenje".

Sudeći po dosadašnjim rezultatima "jakih snaga", pitamo se koliko ćemo na to rješenje čekati, ako uopće budemo te sreće da se ono zaista i dogodi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mario Zmajević, direktor Turističke zajednice Zagreba predložio je dvije točke s po dva zaustavna mjesta u centru grada, gdje bi se iskrcali putnici, a autobusi bi se potom parkirali na Autobusnom kolodvoru. Potaknut nesigurnošću u svoj projekt, kao plan B zamislio je parkiralište na istočnoj strani Tomislavova trga, te na Mažuranićevu trgu.

Na tim bi točkama prema planu trebali uskočiti turistički vodiči, koji bi turiste valjda trebali uvjeriti kako je užegli asfalt centra Zagreba na plus 35 dio naše bogate turističke ponude.

Spomenimo još i da zagrebački Autobusni kolodvor prihvaća samo one autobuse s čijim tvrtkama ima ugovor.

Stjepan Sigečan, zamjenik rukovoditelja prometa Putničkog odjela tvrdi kako se susreće sa "strašnim problemom", jer autobusi se, kako kaže, pojave odjedanput i to bez ikakve najave. Strašan problem, nema sumnje.

"Projekt za terminal uz Strojarsku ulicu postoji pet godina, ali gradnja nije počela jer nisu riješeni imovinsko-pravni odnosi." - kazao je Sigečan, što baš i nije neka velika novost.

Stoga na samom početku turističke sezone moramo zaključiti kako se Hrvatska, zajedno s toliko željenim gostima i vozačima stranih autobusa, ponovno i po ne znamo koji put, uporno vrti u začaranom krugu nesposobnosti odgovornih.

D.R. 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara