U Lovranu počeo skup o strategiji odgojnog rada
Tekst se nastavlja ispod oglasa
STRATEGIJA odgojnog rada razrednika tema je stručnog skupa, otvorenog jutros u Lovranu, na kojemu sudjeluje oko 500 učitelja, ravnatelja i stručnjaka iz područja pedagogije.
Po riječima Hrvoja Vrgoča, predsjednika Hrvatskog pedagoško-književnog zbora, organizatora skupa, cilj je pomoći razrednicima u složenoj i odgovornoj zadaći pedagoškog vođenja učeničkog kolektiva.
Hrvatski pedagoško-književni zbor ocijenio je da se u redovnom školovanju učitelji, budući razrednici, nedostatno obrazuju za pedagošku zadaću razrednika, te da se u odgojno-obrazovnoj praksi razrednik više usmjerava na administrativne i organizacijske poslove.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Predavači na skupu istaknuti su znanstvenici i stručnjaci iz Hrvatske.
Tijekom tri dana održat će se tri radionice - za pedagoge i ostale stručne suradnike i ravnatelje, za učitelje razrednike razredne nastave te za razrednike učitelje predmetne nastave.
Po riječima Hrvoja Vrgoča, predsjednika Hrvatskog pedagoško-književnog zbora, organizatora skupa, cilj je pomoći razrednicima u složenoj i odgovornoj zadaći pedagoškog vođenja učeničkog kolektiva.
Hrvatski pedagoško-književni zbor ocijenio je da se u redovnom školovanju učitelji, budući razrednici, nedostatno obrazuju za pedagošku zadaću razrednika, te da se u odgojno-obrazovnoj praksi razrednik više usmjerava na administrativne i organizacijske poslove.
Predavači na skupu istaknuti su znanstvenici i stručnjaci iz Hrvatske.
Tijekom tri dana održat će se tri radionice - za pedagoge i ostale stručne suradnike i ravnatelje, za učitelje razrednike razredne nastave te za razrednike učitelje predmetne nastave.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati