U RIJEČKOME BRODOGRADILIŠTU "3. MAJ" PORINUT TANKER ZA KEMIKALIJE
Tekst se nastavlja ispod oglasa
U riječkome Brodogradilištu "3. maj" danas je porinut tanker za kemikalije "Apatura", nosivosti 23.400 tona, vrijedan oko 25 milijuna dolara, izgrađen za njemačkog naručitelja kompaniju "Carl Buttner" iz Bremena.
Tanker "Apatura" dugačak je 168 metara i širok 26,4 metara, a pogoni ga motor 6 RTA 48 B, snage 7850 kw, izrađen u tvornici "3. maj - Motori i dizalice". Tanker je namijenjen prijevozu kemikalija, nafte i naftnih prerađevina.
Pripada seriji prvih brodova s posebnim pričuvnim pogonom koji su izgrađeni u hrvatskim brodogradilištima.
Tanker ima sedam parova teretnih spremišta, dva tzv. slop-spremišta i tzv. retention spremište, te dvostruku oplatu, a trup broda i strojarnica prilagođeni su za plovidbu po ledu. Teretni sustav broda omogućuje istodobno ukrcaj i iskrcaj sedam različitih vrsta tereta. Tanker može iskrcati 3000 prostornih metara tereta na sat, što znači da se sav teret može iskrcati za 12 sati.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Na tanker "Apatura" ugrađena je najsuvremenija oprema za navigaciju i komunikaciju te automatika za nadzor i upravljanje.
To je četvrti tanker koji riječko brodogradilište "3. maj" gradi za istog naručitelja i prvi brod koji je ove godine porinut u tom brodogradilištu.
Nakon porinuća na isti navoz položena je kobilica za izgradnju tankera za Uljanik Plovidbu iz Pule.
U knjizi narudžaba riječkoga brodogradilišta "3. maj" trenutačno je 20 brodova, a Vlada je jučer odobrila jamstva za 12 novougovorenih brodova, ističe Uprava "3. maja".
Uprava riječkog brodogradilišta očekuje da će se do godine 2006. postići da rokovi izgradnje i isporuka brodova u "3. maju" bude od osam do 10 mjeseci.
Ove godine "3. maj" namjerava isporučiti pet brodova, a danas porinuti tanker, nakon završnih radova, naručitelj bi trebao dobiti za četiri mjeseca.
(Hina) xhšup ysp
Tanker "Apatura" dugačak je 168 metara i širok 26,4 metara, a pogoni ga motor 6 RTA 48 B, snage 7850 kw, izrađen u tvornici "3. maj - Motori i dizalice". Tanker je namijenjen prijevozu kemikalija, nafte i naftnih prerađevina.
Pripada seriji prvih brodova s posebnim pričuvnim pogonom koji su izgrađeni u hrvatskim brodogradilištima.
Tanker ima sedam parova teretnih spremišta, dva tzv. slop-spremišta i tzv. retention spremište, te dvostruku oplatu, a trup broda i strojarnica prilagođeni su za plovidbu po ledu. Teretni sustav broda omogućuje istodobno ukrcaj i iskrcaj sedam različitih vrsta tereta. Tanker može iskrcati 3000 prostornih metara tereta na sat, što znači da se sav teret može iskrcati za 12 sati.
To je četvrti tanker koji riječko brodogradilište "3. maj" gradi za istog naručitelja i prvi brod koji je ove godine porinut u tom brodogradilištu.
Nakon porinuća na isti navoz položena je kobilica za izgradnju tankera za Uljanik Plovidbu iz Pule.
U knjizi narudžaba riječkoga brodogradilišta "3. maj" trenutačno je 20 brodova, a Vlada je jučer odobrila jamstva za 12 novougovorenih brodova, ističe Uprava "3. maja".
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Uprava riječkog brodogradilišta očekuje da će se do godine 2006. postići da rokovi izgradnje i isporuka brodova u "3. maju" bude od osam do 10 mjeseci.
Ove godine "3. maj" namjerava isporučiti pet brodova, a danas porinuti tanker, nakon završnih radova, naručitelj bi trebao dobiti za četiri mjeseca.
(Hina) xhšup ysp
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati