U Splitu i Puli porinuti tankeri
Tekst se nastavlja ispod oglasa
U SPLITSKOM brodgradilištu danas je svečano porinut tanker imenovan "Stena Paris", prvi od četiriju iz serije za švedsku kompaniju "Stena" s kojom "Brodosplit" uspješno surađuje dugi niz godina.
Tanker je građen visokosofisticiranom tehnologijom uz maksimalno poštivanje visokih ekoloških standarda, čime se splitski škver uspješno svrstava u red najjačih i najsuvremenijih svjetskih brodogradilišta.
"Stena Paris" nosivosti je 65 i pol tisuća tona, dug je oko 183 metra, visok 18, a širok 40 metara. Pokretat će ga dva glavna stroja proizvedena u "Brodosplitu" snage 1572 kW, a postizat će brzinu do 14,5 čvorova.
Nakon porinuća, na isti je navoz postavljena kobilica drugog broda iz te serije.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Za idući tjedan u splitskom je brodogradilištu najavljena svečana primopredaja suezmax tankera "Hrvatska" koji se gradi za zadarsku Tankersku plovidbu. Riječ je o brodu blizancu tankera "Alan" najvećeg ikada izgrađenog broda na hrvatskim navozima u jednom komadu, dugom 287 metara.
U pulskom brodogradilištu Uljanik danas je održana svečanost porinuća tankera za prijevoz nafte i naftnih prerađevina za španjolskog naručitelja Iceport Shipping Company.
Riječ je o drugom iz serije od četiri tankera za španjolskog naručitelja. Brod je dug 182, širok 31 metar, a nosivost mu iznosi 47.400 tona.
Ugovor o izgradnji potpisan je u srpnju 2002., a kobilica je položena u siječnju ove godine.
Nakon današnjeg porinuća na navozu je položena kobilica za novi brod, za talijansku grupu Grimaldi.
Tanker je građen visokosofisticiranom tehnologijom uz maksimalno poštivanje visokih ekoloških standarda, čime se splitski škver uspješno svrstava u red najjačih i najsuvremenijih svjetskih brodogradilišta.
"Stena Paris" nosivosti je 65 i pol tisuća tona, dug je oko 183 metra, visok 18, a širok 40 metara. Pokretat će ga dva glavna stroja proizvedena u "Brodosplitu" snage 1572 kW, a postizat će brzinu do 14,5 čvorova.
Nakon porinuća, na isti je navoz postavljena kobilica drugog broda iz te serije.
Za idući tjedan u splitskom je brodogradilištu najavljena svečana primopredaja suezmax tankera "Hrvatska" koji se gradi za zadarsku Tankersku plovidbu. Riječ je o brodu blizancu tankera "Alan" najvećeg ikada izgrađenog broda na hrvatskim navozima u jednom komadu, dugom 287 metara.
U pulskom brodogradilištu Uljanik danas je održana svečanost porinuća tankera za prijevoz nafte i naftnih prerađevina za španjolskog naručitelja Iceport Shipping Company.
Riječ je o drugom iz serije od četiri tankera za španjolskog naručitelja. Brod je dug 182, širok 31 metar, a nosivost mu iznosi 47.400 tona.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ugovor o izgradnji potpisan je u srpnju 2002., a kobilica je položena u siječnju ove godine.
Nakon današnjeg porinuća na navozu je položena kobilica za novi brod, za talijansku grupu Grimaldi.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati