Yahoo se bori protiv konkurencije otvaranjem stranica isključivo za žene
JEDAN od najaktualnijih i najpopularnijih internetskih pretraživača, Yahoo, pokrenuo je stranice namijenjene isključivo ženama, ciljano kućanicama, pod nazivom Shine.
Yahoo se odlučio na ovaj pothvat zaključivši kako su žene u dobi od 25 do 54 godina starosti nedovoljno zastupljene u trenutačnoj ponudi Yahooa. Stranica je kombinacija onoga što najviše privlači žene internetu, hrana, astrologija, zdravlje, moda, ljepota te roditeljstvo a sve s ciljem kako bi i žene postale veliki potrošači.
Kako tvrde u Yahoo-u, oglašivači su tražili više načina da zaintrigiraju ljepši spol, od maloprodaje široke potrošnje do farmaceutskih proizvoda. Rezultat velikog istraživanja koje je proveo Yahoo, kaže Amy Lorio, dopredsjednica odjela Yahoo Lifestyles, pokazalo je kako žene u toj dobnoj skupini traže internetske stranice koje bi spajale razne sadržaje i komunikacijske alate.
Lorio nadodaje kako žene nisu osjećale "da postoji mjesto u potpunosti posvećeno njima, kao majkama, suprugama i kćerima". Planirana zarada Yahooa na ženama do kraja ove godine kreće se u iznosu od 1,8 milijardi dolara.
V.M.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati