YouTube će prodavati muziku i igre
NAJPOPULARNIJA internetska stranica za razmjenu video sadržaja, YouTube, kreće u pohod na profit prodajom muzike i igara, ali i oglasnog prostora.
Posjetitelji YouTubea moći će kupiti audio sadržaj muzičkog videa klikom na link koji će ih preusmjeriti na Amazon.com ili iTunes dok će istu mogućnost imati gledatelji video sadržaja povezanog s računalnim igrama tako što će biti preusmjereni na stranice Electronic Artsa ili Amazon.com. Amazon i iTunes nakon kupnje sadržaja dijelit će profit s YouTubeom.
Ulagači u Google s vremenom su se počeli pitati kada će YouTube početi donositi veliki novac s obzirom da je Google za YouTube 2006. godine platio 1,65 milijardi dolara. Procjenjuje se kako bi godišnja zarada nakon novog pothvata prodaje audio zapisa i igara porasla na 200 milijuna dolara. Do ovog koraka glavni izvor profita za YouTube bilo je oglašavanje u videu koji postavljaju korisnici. Svake minute na YouTube korisnici postave 13 sati novog materijala.
"Oglašavanje koristeći video otvara mnoge mogućnosti od kojih će neke uspjeti, a neke neće", izjavio je Shishir Mehrotra, direktor marketinga YouTubea. Bolji način oglašavanja je InVideo - gdje tekst reklame "teče" na dnu videa i ne smeta prilikom pregledavanja. Uočljiviji, ali odbojniji način oglašavanja je takozvani pre-roll, odnosno, prilikom aktivacije određenog videa 10 do 20 sekundi traje reklama, a zatim počinje video.
V.M.
Foto: gizmodo.com
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati