Za BauMax, ateisti i nekršćani neatraktivna potrošačka skupina?

"HRVATSKA je izrazito katolička zemlja", tu tvrdnju koji mnogi potkrepljuju brojem vjernika u našoj zemlji, pala je očito na plodno tlo i među stranim tvrtkama koje posluju u Hrvatskoj. Naime, lanac trgovina građevinskim materijalom Baumax s velikim prodajnim centrima u Zagrebu, Varaždinu i Osijeku otvoreno se reklamira na svojim službenim internet stranicama kao izrazito kršćanska.

U dijelu službene internet stranice koji se bavi predstavljanjem te tvrtke stoji kako je kršćanska etika duhovni temelj te tvrtke. Štoviše navodi se kako je BauMax "obilježen kršćanskim nazorima obitelji njegovih vlasnika", a nastojanja djelatnika te tvrtke usmjerena su prema životu u duhu kršćanskih vrednota.

"Vlasnici "BauMax-a" očituju se kao kršćani pa su i svoju tvrtku izgradili prema tim načelima. Pritom se ne misli na neku lažnu religioznost, naprotiv, žele naglasiti da su vjera i duhovnost bitan dio naše egzistencije koji predstavlja bitna mjerila za čovjekov život.", stoji na dijelu stranice u kojem se ova austrijska tvrtka predstavlja svojim potrošačima. Kao zanimljvost ove "kršćanske tvrtke", svakako treba navesti i kako su njihova vrata otvorena i nedjeljom, što baš i nije toliko u skladu religioznosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ne treba ni zaboraviti kako je prije nekoliko godina Martin Essl, vlasnik trgovačkog lanca Baumax, dao i nekoliko intervjua za domaće medije gdje je ponovio kako dolazi iz vrlo kršćanske obitelji, a tvrtku vodi vodi prema pravilima koja se mogu naći u Bibliji.  Ipak na pitanja hrvatskih novinara o radu nedjeljom, odgovorio je kako treba osluhnuti volju potrošača, te da bi sve trebalo biti podređeno njihovim potrebama. 

I.Ć.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara