Završni dio ovogodišnjeg Urban Festivala
Tekst se nastavlja ispod oglasa
U SKLADU s povećanom potrošnjom uoči nadolazećih blagdana, treći i završni dio ovogodišnjeg Urban Festivala, koji će se održati u Zagrebu od 17. do 20. prosinca, bavit će se fenomenom shoppinga.
Nakon prvog i drugog dijela Festivala "Ad hoc", održanih ranije ove godine, što su problematizirali javni prijevoz te zabavu i kulturu, treći dio u odnos postavlja potrošnju i skrb, rekla je koordinatorica Festivala Dea Vidović na današnjoj konferenciji za novinare.
Po njezinim riječima Urban Festival ove se godine bavio "ad hoc" zajednicama, trenutnim zajednicama ljudi čija je jedna od bitnih značajki nestabilnost, odnosno trenutna stabilnost.
Među sedam projekata prosinačkog izdanja Festivala su "zg-tracking", istraživanje o Homo urbanicusu zagrabiensisu, "Mallwakers" o snalaženju slijepih osoba u trgovačkim centrima i "Komadanje Zagreba" koji arhitekturu dovodi u izravan kontakt s njezinim konačnim korisnicima.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
"Češki san" problematizira nekontrolirano nicanje shopping-centara u postsocijalističkim zemljama, a projekt "Treća dob" istražuje odnos umirovljenika i ostalih urbanih zajednica.
Na internetu će se postaviti interaktivna web-instalacija "edit this banner", njezina novogodišnja verzija, koja se bavi oglašavanjem na internetu.
Kroz projekt "Picture My Shopping" kupci jednog trgovačkog centra imat će priliku iskušati kreativnost i biti nagrađeni za svoje fotografije.
Festival je 2003. ostvario 20 projekata i ugostio 72 umjetnika iz Hrvatske i inozemstva, napomenula je Vidović, dodavši da je financiran s 280 tisuća kuna.
Novac su osigurali Ministarstvo kulture, zagrebački Gradski ured za kulturu, Turistička zajednica Grada Zagreba i Veleposlanstvo Kraljevine Nizozemske.
Organizator Festivala je Lokalna baza za osvježavanje kulture (BLOK) u suradnji s Multimedijalnim institutom (mi2).
Nakon prvog i drugog dijela Festivala "Ad hoc", održanih ranije ove godine, što su problematizirali javni prijevoz te zabavu i kulturu, treći dio u odnos postavlja potrošnju i skrb, rekla je koordinatorica Festivala Dea Vidović na današnjoj konferenciji za novinare.
Po njezinim riječima Urban Festival ove se godine bavio "ad hoc" zajednicama, trenutnim zajednicama ljudi čija je jedna od bitnih značajki nestabilnost, odnosno trenutna stabilnost.
Među sedam projekata prosinačkog izdanja Festivala su "zg-tracking", istraživanje o Homo urbanicusu zagrabiensisu, "Mallwakers" o snalaženju slijepih osoba u trgovačkim centrima i "Komadanje Zagreba" koji arhitekturu dovodi u izravan kontakt s njezinim konačnim korisnicima.
Na internetu će se postaviti interaktivna web-instalacija "edit this banner", njezina novogodišnja verzija, koja se bavi oglašavanjem na internetu.
Kroz projekt "Picture My Shopping" kupci jednog trgovačkog centra imat će priliku iskušati kreativnost i biti nagrađeni za svoje fotografije.
Festival je 2003. ostvario 20 projekata i ugostio 72 umjetnika iz Hrvatske i inozemstva, napomenula je Vidović, dodavši da je financiran s 280 tisuća kuna.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Novac su osigurali Ministarstvo kulture, zagrebački Gradski ured za kulturu, Turistička zajednica Grada Zagreba i Veleposlanstvo Kraljevine Nizozemske.
Organizator Festivala je Lokalna baza za osvježavanje kulture (BLOK) u suradnji s Multimedijalnim institutom (mi2).
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati