Chevrolet Captiva: Prve informacije prije ženevske premijere
CHEVROLET će u Ženevi premijerno predstaviti Captivu, svoj prvi kompaktni terenac s dizelskim motorom. Chevroletova europska ekspanzija ulazi u novu fazu. Nakon Sparka, Kalosa i Lacettija najmlađi europski brand širi ponudu i u SUV segmentu.
Captiva je još jedan model stvoren po mjeri europskih kupaca čemu svjedoči i moderan dvolitreni common-rail dizelski motor s izravnim ubrizgavanjem, koji su zajednički razvili GM Daewoo Auto&Technology Company, GM Powertrain i VM Motori.
16V motor nudi 150 KS pri 4.000 o/min, te maksimalni okretni moment od 310 Nm pri 2.000 o/min. Prosječna potrošnja goriva iznosi 8,1 l/100 km. Inače, to je prva primjena motora iz ove dizelske obitelji pogonskih sustava koja će uskoro biti dostupna i u drugim Chevroletovim modelima na europskom tržištu.
Naravno, u ponudi će se naći mijesta za dvije benzinske izvedbe, 2.4-litarsku s četiri cilindra (142 KS i 220 Nm, 10,8 l/100 km) i 3.2-litarska V6 arhitekture (225 KS i 302 Nm). Novost je i pojačanje po pitanju sigurnosti. Naime, Captiva je ujedno prvi model u Chevroletovoj europskoj ponudi opremljen elektronskim programom stabilnosti (ESP).
Ponuda će startati modelom s pogonom na prednje kotače, a potom slijedi 4WD izvedba opremljena aktivnim pogonom na četiri kotača s automatskom regulacijom prijenosa i nadzorom trakcije u sprezi s ABS i ESP sustavom. Dodatno, Captiva posjeduje HDC (kontrola za vožnju na nizbrdici) i ARP (zaštita od prevrtanja) -sve poželjnije sustave u ovom segmentu.
Sustav ovjesa je tipa McPherson sprijeda, a nezavisni straga. Samoventilirajuće disk-kočnice dolaze standardno na sva četiri kotača. Nadalje, slabije izvedbe počivaju na gumama 215/70 R16, dok se V6 "kotrlja" na gumama tipa 235/60 R17.
Zanimljivu Captivu karakterizira moderan dizajn i nadasve prostran interijer. Kvalitetne materijale pratit će visok stupanj finalne izrade, te činjenica da će se nuditi i u izvedbi sa sedam sjedala. Vanjske dimenzije su 4.639/1.849/1.726 mm (dužina/širina/visina), a međuosovinski razmak je 2.707 mm.
Dolazak Chevroleta na europsko tlo pokazao se itekako dobrim marketinškim postupkom, a dizelski SUV logičan je nastavak uspješne priče. "Chevroletov rast u Europi nastavlja se izvrsnim tempom", izjavio je Wayne Brannon, novi izvršni direktor Chevroleta Europe.
"Prodajom preko 240.000 vozila u Europi tijekom 2005. godine, što je 26% više nego u 2004., zaključili smo još jednu rekordnu prodajnu godinu. Zahvaljujući Captivi koja nam otvara pristup novom rastućem segmentu automobilskog tržišta te uz naše vrhunske dizelske motore, očekujemo da se taj rast nastavi." - pojašnjava Brannon.
Više informacija bit će poznato kroz nekoliko tjedana, netom prije svjetske premijere u Ženevi.
M.N.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati