Imago osvojio nagrade u Moskvi

Imago osvojio nagrade u Moskvi

NA 15. MOSKOVSKOM festivalu međunarodnog oglašavanja (MIAF), održanog od 17. do 19. 11, Imago reklamna agencija osvojila je zlatnu i srebrnu jabuku. Ovakve nagrade svjetska su potvrda kvalitete i kreativnosti hrvatskih oglašivačkih radova.

Zlatna jabuka pripala je radu "Zaposli me!" direct mailingu za Nescafe uredske aparate (kreativni direktor i copywriter Vanja Blumenšajn, art director: Marijeta Grizelj), dok je srebrnom nagradom nagrađen "Blagi ili ljuti?" megaboard za Podravka kečape (kreativni direktor i copywriter Vanja Blumenšajn, art director: Daria Ausenak).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Među ostalim radovima sa zapaženim rezultatima u svojim su se kategorijama među finalistima našli i Imagovi print oglas "Blagi ili ljuti?" (Podravka) kao i Soapbox pozivnica (Red Bull).

Moscow International Advertising Festival (MIAF) najveći oglašivački festival u Rusiji u organizaciji je Udruge ruskih oglašivačkih agencija, Udruge ruskih oglašivača i Oglašivačkog vijeća. Zadatak MIAF-a je predstavljanje najnovijih ruskih i stranih oglašivačkih radova. Festival je, kao i ocjenjivački sud, međunarodnog karaktera.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara