Jaguar s dizelskim srcem
Tekst se nastavlja ispod oglasa
OD RUJNA ove godine, Jaguarov najmanji model, X-Type će biti dostupan i u dizelskoj izvedbi. Time je napravljen posljednji korak u približavanju standardima klase u kojoj caruju Nijemci. Okvirne cijene za britansko tržište govore da će dizelski baby-Jag bit jeftiniji od BMW-a 320d i Mercedesa 220 CDI. Dovoljno za uspjeh?
U posljednje dvije godine, Jaguar je prešao dugačak put od egzotike do, usudili bi se reći, relativne pristupačnosti.
Najveći dio posla obavio je X-Type, čija se izvedba s prednjim pogonom 2.0 V6 agregatom približila granici od 30-ak tisuća eura. Jedina mana je bio nedostatak dizelske ponude, što će na jesen biti ispravljeno. Dizelski motori nerjetko drže više od 50 % udjela u prodaji modela, no bez obzira na neupitnu kvalitetu novog dizelskog agregata, sumnjamo da će ostvariti tako dobar rezultat.
Dizelski 16-ventilski motor razvija maksimalnu snagu od 96/130 kW/KS pri 3.800 o/min uz maksimalni okretni moment od 330 Nm raspoloživ već od 1.800 o/min. Istina, performanse baš i nisu dostojne jednog Jaguara, sprint do 100 km/h traje 9.9 sekundi, a maksimalna brzina svega 201 km/h.
Međutim, podaci o potrošnji goriva mame osmijeh na licu, X-Type 2.0D na otvorenos cesti troši svega 4.5 l/100 km, dok se potrošnja u gradskim uvjetima penje na 7.5 l/100 km. Nažalost, motor se serijski isporučuje s ručnim mjenjačem s 5 stupnjeva prijenosa.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
2.0D izvedba na britansko tržište stiže početkom rujna po cijeni od 19.995 GBP za bazno opremljen model. Dakle, po istoj cijeni kao i benzinska 2.0 V6 izvedba.
Popularna cijena mogla bi biti presudna u borbi za naklonost europskih kupaca.
Sve veći interes za premium automobilima pokretanim modernim dizelskim motorom mogao bi iutjecati na ukupnu prodaju Jaguara, koji je protekle godine isporučio čak 130.000 primjeraka modela X-Type.
Paralelno s predstavljanjem nove motorne izvedbe, Jaguar će lagano obnoviti model za 2004. godinu.
U posljednje dvije godine, Jaguar je prešao dugačak put od egzotike do, usudili bi se reći, relativne pristupačnosti.
Najveći dio posla obavio je X-Type, čija se izvedba s prednjim pogonom 2.0 V6 agregatom približila granici od 30-ak tisuća eura. Jedina mana je bio nedostatak dizelske ponude, što će na jesen biti ispravljeno. Dizelski motori nerjetko drže više od 50 % udjela u prodaji modela, no bez obzira na neupitnu kvalitetu novog dizelskog agregata, sumnjamo da će ostvariti tako dobar rezultat.
Dizelski 16-ventilski motor razvija maksimalnu snagu od 96/130 kW/KS pri 3.800 o/min uz maksimalni okretni moment od 330 Nm raspoloživ već od 1.800 o/min. Istina, performanse baš i nisu dostojne jednog Jaguara, sprint do 100 km/h traje 9.9 sekundi, a maksimalna brzina svega 201 km/h.
Međutim, podaci o potrošnji goriva mame osmijeh na licu, X-Type 2.0D na otvorenos cesti troši svega 4.5 l/100 km, dok se potrošnja u gradskim uvjetima penje na 7.5 l/100 km. Nažalost, motor se serijski isporučuje s ručnim mjenjačem s 5 stupnjeva prijenosa.
Popularna cijena mogla bi biti presudna u borbi za naklonost europskih kupaca.
Sve veći interes za premium automobilima pokretanim modernim dizelskim motorom mogao bi iutjecati na ukupnu prodaju Jaguara, koji je protekle godine isporučio čak 130.000 primjeraka modela X-Type.
Paralelno s predstavljanjem nove motorne izvedbe, Jaguar će lagano obnoviti model za 2004. godinu.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati