Jaguar se ispričao zbog seksističke reklame
NAKON što je ocijenjeno da je Jaguarova marketinška kampanja za model XKR suviše seksistička Jaguar se morao javno ispričati zbog neprimjerenog pristupa potrošačima.
Kompanija je u vrijeme Valentinovog poslala pisma na privatne adrese u kojima je ljude pitala što ih uzbuđuje.
Točnije rečeno, Englezi su u pismu mogli pročitati: "Što Vas uzbuđuje? Da li možda dodir kože pod vašim prstima, dugo zanosno tijelo, ili pak senzualne obline?...Imam pravu stvar za tebe. Poslat ću ti fotografiju idući tjedan. ".
Pisma namijenjena ženama su bila potpisana s Ian Major, dok su muškarci pisma dobivali od stanovite Elizabeth Jones.
Zbog ovakvih pisama na adresu državne komisije The Advertising Standards Authority stiglo je čak 37 individualnih pritužbi u kojima stoji da Jaguar nije dovoljno jasno dao do znanja da je riječ o reklamnom materijalu. Neki su čak izjavili da su pisma implicirala da su u ljubavnoj vezi i da ih netko uhodi. Jaguar se ispričao i objasnio da je htio biti humorističan.
S obzirom na posljedice, sasvim je sigurno da se ovakav tip reklamne kampanje neće ponoviti.
I to nije sve. 200.000 USD vrijedan dijamant postavljen na nos bolida Formule 1 nestao je u nedjelju nakon što je mladi vozač razbio bolid o zaštitnu ogradu. Marketing Jaguara je imao doista težak tjedan.
Miljenko Nikolić
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati