Lambo by Imsa: Kako se tunira egzotika
VRHUNSKI njemački tuner nakon Lamborghinijevog Gallarda svoje kvalitete prikazao je i na drugom modelu, Murcielagu LP640.
Malo je tvrtki koje su spremne uhvatiti se ukoštac sa bolidima kalibra Lamborghinija, bar kad je u pitanju istinsko poboljšavanje ionako vrhunskih karakteristika. Imsa je jedna od rijetkih kojoj se vjeruje, posebno kad su u pitanju aerodinamika i primjena nekonvencionalnih materijala.
Nakon prerade Gallarda koji se krije iza imena IMSA Gallardo GTV red je došao na veći Murcielago. Kako tvrtka raspolaže tehnologijom proizvodnje specijalnih kompozita s ojačanjima od ugljičnih vlakana, osnova modifikacija tiče se oplate vozila. Karoserijskom preradom u vidu agresivnijeg odbojnika, izvučenih blatobrana i pragova, te ugradnje usisnika zraka, reducirani su uzgonski efekti, ali i poboljšano opstrujavanje zraka. Straga je ugrađen novi difuzor koji u sinergiji sa spojlerom daje optimalne rezultate po pitanju strujanja zraka.
Osim karoserijskih modifikacija tvrtka u ponudi ima i detaljan redizajn interijera koji se vrši u koordinaciji s vlasnikom, a sve u cilju optimalnog zadovoljenja njegovih želja. Također, tu je i nekoliko programa daljnje individualizacije (kotači, kočnice, ovjes i sl), a Imsa je spremna i na preradu motora. Primjera radi, u slučaju Gallarda snage je podignuta na preko 600 KS.
Cijena je još uvijek nepoznata. Kao dobar orijentir može poslužiti podatak kako IMSA raspolaže tehnologijom proizvodnje karoserijskih dijelova (od kompozita) vrlo srodnim tehnologijama iz Formule 1.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati