Mazda 3 na cesti
NIJE trebalo dugo čekati da nedavno predstavljeni koncept MX-Sportif preraste u serijski model. Nasljednik modela 323, čija proizvodnje je upravo startala, je četvrti Mazdin novitet u posljednjih 18 mjeseci.
Proizvodnja Mazde 3 je startala prije nekoliko dana u japanskoj tvornici u Hofu-u. Usprkos tome što je model u potpunosti podređen europskom ukusu, Europljani će se morati pričekati jesen za kada je zakazana europska premijera Mazdinog kompakta. Naravno, riječ je o Frankfurt Auto Show-u na kojem će uz tricu biti premijerno prikazano još nekoliko interesantnih automobila kompaktne klase.
Model će se u Japanu prodavati pod imenom Axela. Axela je kovanica dviju engleskih riječi accelerate (ubrzati) i excellent (izvrsno). Nakon što je 6-ica uspješno u Japanu prekrštena u Atenza, Mazdi će ovakav sustav imenovanja svojih modela postati standardan. Istina, ne u Europi, gdje brojčane oznake i dalje imaju snažniji efekt.
Ceremonija obilježavanja starta proizvodnje, kojoj je prisustvovalo mnoštvo uglednih gostiju, održana je u proizvodnim pogonima u Hofu-u. Za prvi primjerak je odabrana peterovratna izvedba prepoznatljive (wining blue) plave metalik boje.
U Mazdi su posebno ponosni ovim modelom, za koji kažu da je ne samo konkurentan u odnosu na eurpske rivale, već da će postaviti nova mjerila u klasi po pitanju prostornosti, kvalitete izrade voznih svojstava. Kao što smo se već navikli na posljednja dva modela, dizajnerski odmak Mazde ni ovaj put nije izostavljen.
Izdanak dizajnerske smjernice poznate pod nazivom DNA plijeni pažnju svojim snažnim nastupom. Dinamične linije otkrivaju da je doista riječ o posebnom automobilu koji ima potencijala da postane hit. Doduše ne kao 6-ica, ali dovoljno da zasjeni japanske konkurente.
Za sada su bilo kakvi službeni tehnički podaci nedostupni, ali se nagađa da bi u odnosu na prethodnika, novi model trebao imati izraženiju sportsku notu i povoljnu cijenu.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati