Tekst se nastavlja ispod oglasa
POZNATO je da se u raskošnoj istočnjačkoj kuhinji za svečane obroke jelo dekorira zlatom, a ideju je obradila i pizzeria iz Hamburga.
Njen vlasnik Ernst Wilhelm Klevinghaus odlučio je gostima u omiljeno jelo uz uobičajene sastoje dodati i listiće 24 karatnog zlata.
Takva piza reklamira se kao "jelo za kraljeve" pa nije čudo da se samo jedna njena kriška prodaje za 30 eura.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ernst uvjerava novinare da se oni koji naruče "zlatnu pizzu" ne moraju plašiti bilo kakvog trovanja jer je ta količina zlata u jelu potpuno bezopasna i nema baš nikakav okus.
Nije jasno znog čega bi netko onda naručio takvo jelo, ali možda će se naći zaljubljenih mladića koji će djevojci ipak radije pokloniti pizzu od puno skupljeg zlatnog prstena.
Njen vlasnik Ernst Wilhelm Klevinghaus odlučio je gostima u omiljeno jelo uz uobičajene sastoje dodati i listiće 24 karatnog zlata.
Takva piza reklamira se kao "jelo za kraljeve" pa nije čudo da se samo jedna njena kriška prodaje za 30 eura.
Ernst uvjerava novinare da se oni koji naruče "zlatnu pizzu" ne moraju plašiti bilo kakvog trovanja jer je ta količina zlata u jelu potpuno bezopasna i nema baš nikakav okus.
Nije jasno znog čega bi netko onda naručio takvo jelo, ali možda će se naći zaljubljenih mladića koji će djevojci ipak radije pokloniti pizzu od puno skupljeg zlatnog prstena.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati