PRVA generacija Priusa je probila led uvođenjem hibridnog pogona u serijsku proizvodnju, a njegov nasljednik hrabro kroči i počinje Toyoti vraćati uloženo.
Podaci o prodajnim rezultatima u Japanu još jednom potvrđuju da su Japanci nekoliko godina ispred ostatka svijeta. 17.500 prodanih Priusa u proteklom mjesecu je povećanje od čak šest puta.
Javnost je očito prepoznala kvalitete novog automobila, koji po skoro svim karakteristikama "tuče" klasične automobile. Čak ni nešto veća cijena nije prepreka na razvijenijim tržištima, gdje je ekologija, uz neizostavnu sigurnost, postala glavno mjerilo.
Novi Prius ispunjava sve pretpostavke za postizanje izvrsnog tržišnog rezultata na globalnoj razini. Moguće je izdvojiti nekoliko kvaliteta među kojima je najveća svakako činjenica da je riječ o automobilu s najmanjom potrošnjom goriva u klasi.
Pritom Prius nije trom, već zahvaljujući novom THS II (Toyota Hybrid System) sustavu voznim svojstvima nimalo ne zaostaje za prosječnom obiteljskom limuzinom. Također, Prius je opremljen najmodernijom tehnologijom, ali i vrlo jednostavnim kontrolama (user friendly pristup). I naravno, Priusu ponudom prostora i atraktivnim dizajnom predstavlja idealan izbor.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati