NOVA reklamni plakati švicarske tvrtke Triumph, koji prikazuju polunage manekenke u tangama, izazvali su burnu raspravu između "branitelja morala" i oglašivača u Francuskoj.
Kampanja za novu liniju Sloggi-jevih tangi (Sloggi je tvrtka u vlasništvu švicarskog Triumpha) izazvala je žestoke reakcije francuskih kupaca, udruga za prava žena, ali i nekih bivših državnih dužnosnika.
Na jednoj seriji Sloggi-jevih jumbo plakata odostraga su prikazane dvije djevojke, odjevene samo u tanga gaćice i boksačke rukavice. Drugu seriju plakata ukrasile su tri djevojke u tangama koje se poput striptizeta uvijaju oko metalnih stupova.
Ministrica u bivšoj socijalističkoj vladi, Segolene Royal, za Reuters je izjavila: "Ženama je dosadilo da ih se tretira kao robu, baš kao što im je dosadilo da se njihova djeca na ulici suočavaju sa slikama koje ih šokiraju."
Sloggi je u roku od tjedan dana povukao sporne plakate, ali su zanijekali da je razlog uklanjanja plakata nezadovoljstvo javnosti.
"Za nas, ova je debata nevjerojatan uspjeh" - izjavila je Marie-Laure Nordmann, glasnogovornica Triumpha, pa dodala: "Plakati su uklonjeni nakon kampanje koja je trajala tjedan dana, kao što je bilo i predviđeno."
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati