Šef HTZ-a komentirao reklamu u kojoj ljepote Hrvatske reklamiraju snimkom iz Norveške

Foto: Marko Prpic/PIXSELL

KRISTJAN Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, u Dnevniku N1 televizije govorio je o uspješnim brojkama ove turističke sezone, a komentirao je i promotivni video za Tjedan hrvatskog turizma u kojem su ljepote Hrvatske reklamirali snimkom iz Norveške.  

"Ove godine svi možemo biti itekako zadovoljni turističkom sezonom, približili smo se po noćenjima 2019., a prihodi će i nadmašiti tu godinu jer je ova godina rekordna", rekao je.

Navodi kako je problem radne snage globalni problem, a onda se u pitanje dovode i sama budućnost sezone i održivost.

"No dobrom sinergijom i suradnjom te komunikacijom vjerujem da ćemo dobru sezonu pripremiti i za 2023. godinu", rekao je te dodao: "Danas smo svjedočili novoj razvojnoj strategiji koja počiva na održivosti. Radimo na dugoročno održivom turizmu, a želimo uključiti i domaće stanovništvo u samu sezonu."

Staničić navodi kako je perspektiva strategije pred nama, a održivost je već veliki globalni trend.

"Prekretnica održivosti hrvatskog turizma"

"Ovo je trenutak prekretnice budućnosti održivosti hrvatskog turizma, državna vlast s jedne strane i privatni sektor s druge strane, koji moraju dobro surađivati", rekao je.

Direktor HTZ-a navodi kako vjeruje da su to ključne odrednice nove strategije, koja naglasak stavlja na regionalnu i ravnomjerniju raspodjelu turizma tijekom cijele godine. To nam je cilj, kazao je.

Navodi kako je suradnja turističkog sektora s drugim sektorima jako dobra.

"Mi imamo redovitu komunikaciju, sastanke i aktivnosti koje provodimo zajedno, a inozemni stručnjaci ističu hrvatski turizam kao pozitivan primjer toga", kaže.

O videu u kojem su Hrvatsku reklamirali snimkom iz Norveške

Staničić je komentirao i promotivni turistički video koji je pokrenuo lavinu komentara na društvenim mrežama jer su u njemu umjesto prirodnih ljepota Hrvatske korišteni prizori iz Norveške.

"Vidio sam informacije na portalu, dao sam nalog i zadatak svojim suradnicima da ispitaju o čemu se radi jer smo svi trenutno okupirani Danima hrvatskog turizma, a kad dobijemo odgovor agencije koja je radila promotivne spotove za Hrvatsku turističku zajednicu, objavit ćemo ga.

No mislim da ne treba raditi buku ako se potkrala pogreška, najvažnije su uspješne brojke ove turističke sezone", zaključio je Staničić.

Sjećate se idiotske forwarduše koju je objavio Stanišić? One kojom Fejsu "zabranjujete da koristi vaše slike"

Šef HTZ-a Staničić, podsjetimo, u kolovozu 2019. godine Fejsom je širio možda i najgluplju forwardušu i teoriju zavjere na ovoj društvenoj mreži - onu da Fejsu zabranjujete da koristi vaše slike.

Šef HTZ-a je tako usred sezone našao vremena da se obračuna s Fejsom i zabrani mu korištenje njegovih fotografija pozivajući se na "status Rima".

"Status Rima" je, jasno, potpuno izmišljena glupost, kao što je i cijeli njegov status.

"Nemojte dijeliti. Kopiranje i pasta", upozoravao je tada svoje prijatelje Staničić na opasnost Fejsa.

U nastavku prenosimo glupost koju je širio šef HTZ-a uz napomenu da iz HTZ-a tada nisu reagirali na to da njihov šef širi priglupe izmišljotine.

Pročitajte više

 

Pročitajte više