HŽ o pretrpanom vlaku za Split: Puno putnika u Zagrebu nije imalo rezervaciju

Screenshot: N1

HŽ PUTNIČKI prijevoz ispričao se putnicima zbog jučerašnjeg putovanja prepunim vlakom iz Osijeka za Split. Tijekom vožnje putnici su ležali po podu i jedni na drugima iako su platili kartu, a do toaleta se nije moglo satima. Putnica iz vlaka ispričala je za N1 da nitko nije kontrolirao koliko putnika ulazi u vlak.

"Vlakovi koji voze na relaciji Osijek - Split - Osijek ograničenog su kapaciteta. U vlaku ima 290 mjesta. Zbog ograničenog kapaciteta uz kartu kupljenu za vlak 1782 (Osijek 20.00 - Zagreb 1.10 - Split 8.42), obavezna je rezervacija mjesta kako bi putnik osigurao sjedeće mjesto ili mjesto u vagonu s ležajima ili vagonu za spavanje.

Gužva u vlaku nastala je u Zagreb Glavnom kolodvoru u koji je, osim putnika koji imaju rezervirano mjesto u vlaku, došao veliki broj mladih koji nisu rezervirali mjesto (većina mladih vozi se vlakovima po Europi s Interrail i Eurorail kartama, odnosno međunarodnim kartama na temelju kojih se mladi mogu voziti vlakom u više zemalja u određenom razdoblju za koje su kupili karte). Također, u vlak su ušli i putnici bez karte s namjerom da kartu kupe u vlaku", odgovorili su iz HŽ-a na upit N1.

Iz HŽ-a dodaju da sukladno mogućnostima svakodnevno dodaju vagone u sustav noćnog vlaka prema Splitu, no nisu odgovorili hoće li se uvesti dodatne linije. Također, za N1 nisu odgovorili ni na pitanje predstavlja li gužva u vlaku i činjenica da putnici sjede na podu opasnost za sigurnost putnika u slučaju naglog zaustavljanja vlaka.

Napomenuli su da putnici trebaju rezervirati mjesto u vlaku jer bez rezervacije neće moći biti prevezeni na odredište.

Pročitajte više