U Splitsko-dalmatinskoj županiji krenula kampanja "Adio Korona"

Foto: Hina

EDUKATIVNA kampanja "Adio Korona", kojom se građane na području Splitsko-dalmatinske županije potiče na cijepljenje protiv koronavirusa, počela je u subotu u Spaladium Areni.

U Splitsko-dalmatinskoj županiji dosad je cijepljeno gotovo 30 posto stanovništva.

"Prema prošlotjednim relevantnim podacima, procijepili smo u našoj županiji prvom dozom 25 posto populacije, ali ovog tjedna imali smo još 20.000 doza cjepiva, što znači da će biti blizu 30 posto procijepljenih", rekla je ravnateljica Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije Željka Karin.

Dnevno se cijepi oko 5000 osoba

Po njenim riječima, trenutačno se na području Splitsko-dalmatinske županije dnevno cijepi oko pet tisuća osoba, ali će se povećati broj zaprimljenih doza te će se dnevno moći cijepiti i do deset tisuća građana.

Na novinarski upit hoće li sutrašnji lokalni izbori povećati rizik od zaraze koronavirusom, Karin je odgovorila kako vjeruje da neće podsjetivši kako i za vrijeme prošlogodišnjih parlamentarnih izbora nije bilo povećanje zaraze koronavirusom.

"Sva izborna mjesta imaju smjernice kako se treba ponašati"

"Sva izborna mjesta imaju smjernice kako se treba ponašati, svi su cijepljeni koji su u (biračkim) odborima i na izbornim mjestima. Mi smo ih promptno cijepili tako da, što se tiče ljudi koji rade na biralištima, oni su cijepljeni jer moraju kontrolirati situaciju na biralištima, ali ne vjerujem da će tu biti ikakvih problema", rekla je Karin.

Upitana što je s izbornim stožerima u kojima se očekuje okupljanje većeg broja ljudi, Karin je odgovorila da treba vidjeti kako će se ti stožeri ponašati, ali birališta su, ističe, "osigurana na najbolji način".

Na dodatni upit treba li okupljanje u izbornim stožerima završiti do 22 sata, Karin je izrazila uvjerenje da će tako biti i da će se poštovati preporuke Nacionalnog stožera civilne zaštite.

Cijepljenje branitelja

Karin je pozvala javne institucije, privatnike i medije da pomognu kako bi informacije i materijali edukativne kampanje "Adio Korona" došli do njihovih zaposlenika, korisnika, studenata...

"Prije se govorilo o novom normalnom, a sad govorimo da se moramo vratiti starom normalnom jer moramo se vratiti svojim obiteljima, druženju, zagrljaju, turizmu i gospodarstvu i ekonomiji, a jedini način da se svemu tom vratimo je - cijepiti se", poručila je Karin.

Edukativna kampanja pod nazivom "Adio Korona" počela je prezentacijom istoimenog animiranog videa u kojem se naglašava potreba cijepljenja radi suzbijanja pandemije koronavirusa.

Po završetku prezentacije tog videa prvi su se cijepili pripadnici udruga proisteklih iz Domovinskog rata. Karin je pri tomu istaknula kako su branitelji bili prvi u Domovinskom ratu, a i sad brane domovinu - svojim cijepljenjem.

Pročitajte više

 

Pročitajte više