Hyundai slavi 40. rođendan

Hyundai slavi 40. rođendan

29. PROSINCA ove godine, Hyundai Motor Co. obilježit će 40 godina od dana osnutka kompanije. Za tu je priliku HMC lansirao i novi prigodni amblem. 

Izrađen jednostavnim ali elegantnim potezom kista, slavljenički amblem objedinjuje prošlost i budućnost kroz dinamičnu siluetu automobila. Amblem simbolizira HMC-ov četrdesetogodišnji rast i razvoj u automobilskoj branši. Kako stoji u priopćenju, on izražava duh usmjeren prema budućnosti, organizacijskom rastu koji ističe odgovornost: Hyundai će uvijek biti odgovoran prema potrebama kupca, te čvrsto držati najviše standarde odgovornosti prema ulagačima, zajednici i okolišu.

Jubilarni amblem koristit će se na svim komunikacijskim materijalima, u prodajnim salonima te na raznim prodajnim odnosno marketinškim eventima.

Hyundai Motor Company u matičnoj će zemlji proslaviti svoj 40. rođendan lansiranjem novog luksuznog modela koji za sada nosi kodno ime BH.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hyundai: Više informacija

Osnovana 1967. godine, tvrtka Hyundai Motor Co. prerasla je u Hyundai Kia Automotive Group, šestog po veličini proizvođača automobila u svijetu. Hyundai Motor ima preko 68.000 zaposlenika diljem svijeta, a 2006. godine zabilježena je prodaja u vrijednosti od 29,4 milijarde dolara.

Hyundaijeva vozila prodaju se u 193 zemlje, putem oko 5.000 zastupnika i autosalona. Hyundai Motor Co. sponzor je nadolazećeg Europskog nogometnog prvenstva 2008. Više informacija o tvrtki Hyundai Motor Co. i njezinim proizvodima možete naći na na www.hyundai-motor.com

Hyundai Auto Zagreb, generalni uvoznik i distributer za Hyundai u Hrvatskoj, s poslovanjem je započeo 1997. godine. Danas kupcima pruža kompletnu uslugu putem 26 ovlaštenih prodajnih i servisnih centrara diljem Hrvatske. Više o Hyudnai ponudi na hrvatskom tržištu potražite na www.hyundai-auto.hr.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara