I Dacia će poskupjeti
RENAULT ima velike planove s rumunjskom markom.
Kad je 1999. godine Renault preuzeo Daciju, počeo se razvijati plan jeftinog europskog automobila. Vrlo sličan onome što je Volkswagen napravio sa Škodom, ali drastičniji, urodio je plodom - Dacia je razvijala automobil koji će se prodavati širom svijeta, stigao je Logan. Ideja je bila jasna, a to je europski automobil za manje od 5000 eura. Limit je na koncu premašen, ali Europa je dobila solidan automobil zapadnoeuropske tehnologije kojem cijenom ni Zastava nije konkurirala.
Danas je neka druga priča, ali opet podsjeća na onu o Volkswagenu i Škodi. U Renaultu priznaju kako Dacia prodaje s maržom od 10%, a sada misle kako bi marža mogla porasti za 50%. Bude li marža 15%, Dacia će imati više novca, a s time i matica koju je odlazak iz Rusije skupo stajao.
Prvi čovjek Renaulta ovog je tjedna izjavio kako je dotjeran strateški plan Revolution te kako će Dacia do 2030. doseći maržu od 15%, što je na razini premium proizvođača poput BMW-a i Mercedesa, piše Automotive News Europe. "To će Daciji dati priliku da udvostruči prihod s 15 na 30 milijardi eura i poveća profit po primjerku za 50 posto", dodao je.
Upravo zato Dacia želi biti prisutnija u kompaktnom segmentu, gdje je Jogger najjače oružje. Kompaktni SUV, Bigster, trebao bi se pojaviti 2024. godine, a nakon njega će uslijediti još dva kompaktna modela do 2030. godine.
Proizvodnja u Rumunjskoj i Maroku osigurava manje troškove, kao i optimizirani distribucijski troškovi koji su upola manji. Međutim, dojam je da će dostupnih modela poput Sandera biti sve manje. Novi slogan tvrtke je "vrijednost za novac", a to nužno ne znači da treba ići s niskim cijenama.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati