Jedan je od najpopularnijih Audija, a sad je obnovljen: Ovo je novi Q5

Jedan je od najpopularnijih Audija, a sad je obnovljen: Ovo je novi Q5

SUV-ovi su definitivno preuzeli inicijativu, a kad su u pitanju luksuzni kompaktni modeli, Audijev Q5 je neprikosnoven. Sada je postao još bolji.

Prije ljetnog zatišja imamo priliku upoznati se s još jednim atraktivnim modelom. Q5 ne treba posebno predstavljati, dovoljno je reći kako je izgled usuglašen s novim članovima prve postave, a isto vrijedi i u tehnološkom pogledu.

OLED tehnologija

S duljinom od 4,68 metara, redizajnirani Q5 je sada zbog novih odbojnika 19 milimetara dulji, dok su širina (1,89 m) i visina (1,66 m) ostali nepromijenjeni.
Prvi znak su nova standardna LED svjetla, sprijeda i straga, a prvi put se (opcijski) nudi OLED tehnologija. Promijenila se i prednja maska, a s njom i veličina usisnika, odnosno difuzora straga.

 

Sve rečeno vrijedi za osnovni model, ali i za plug-in hibrid s jedne, te sportski SQ5 s druge strane ponude. U ponudi su i nove boje među kojima će posebno zanimljiva biti District nijansa zelene boje. Nova je i linija naplataka, i to u rasponu veličine do 21 inča.

Luksuzniji interijer

Unutra je dominantan digitalni kokpit praćen 10,1-inčnim MMI zaslonom s novom MIB 3 multimedijom. Mogućnost umrežavanja s mobilnim uređajima je očekivano podržana. Kupci modela Q5 mogu birati između tri izvedbe unutrašnjosti: bazni, interijer design selection i interijer S line. Više će veseliti nova kombinacija uređenja interijera koja koristi kožne presvlake, orahovo drvo, ali i moćni bang & Olufsen audio sustav snage 705 W s 19 zvučnika (doplata).

Samo jedan motor (za sada)

Ponuda kreće od 40 TDI izvedbe u Europi s 2.0 dizelašem od 204 KS i 400 Nm, a koja kombinira tehnologiju mild hibrida. 100 km/h ima za 7,6 sekundi, a maksimalac je 222 km/h.

Amerima su već obznanjeni benzinci, jači s 2.0 TFSI motorom od 265 KS i 370 Nm, te 55 TFSI e quattro u formi plug-in hibrida. Ima isti motor, ali s električnom pomoći daje do 367 KS i 500 Nm. Konačno na red dolazi i SQ5 s 3.0 TFSI V6 motorom od 354 KS i 500 Nm.

Audi Q5 u Njemačkoj starta cijenom od 48.700 eura za dizelsku izvedbu, dok startni model u Americi (Q5 45 TFSI) stoji 43.300 USD, što je na razini aktualnog modela. Zanimljivo, hibridna izvedba će stajati 51.900 USD, što je tisuću dolara manje u odnosu na dosadašnji model.

Audi Q5 se proizvodi u tvornici San José Chiapa u Meksiku, a početak prodaje je predviđen za jesen 2020, dok se u salonima očekuje krajem godine.

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara