Pogledajte vožnju za pamćenje: Kako je Renault Megane osvojio Nürburgring
RENAULT Megane je ponovio uspjeh prethodnika i ostvario rekordno vrijeme na Nürburgringu.
Tako je novi Megane R.S TROPHY-R postao ne samo najbrži serijski automobil s prednjim pogonom na slavnom njemačkom krugu već je ujedno i najbrži Renault u povijesti. Iako ga pokreće isti 300 KS snažan motor kao na „običnom R.S. Trophy” modelu, ovaj Megane ima dodatak R u imenu, a on znači minus na vagi od 130 kg, uz poboljšanu aerodinamiku i revidirano podvozje. Neki od vanjskih pomagača bili su Akrapovič (ispuh), Brembo (kočnice), Bridgestone (gume), Öhlins (amortizeri) i Sabelt (sjedala).
Premijera je zakazana za 24. svibnja u Monaku, i to sklopu utrke Formule 1 za VN Monaka koja se održava 24. svibnja, a za upravljačem će biti vozači momčadi Renault F1 Team, Daniel Ricciardo i Nico Hülkenberg. Model u prodaju kreće prije kraja godine kao ekskluzivna serija koja će se proizvesti u nekoliko stotina primjeraka.
I na kraju ponovimo gradivo. Megane R.S. TROPHY-R postavio je 5. travnja rekordno vrijeme kruga Nordschleifea od 07:40.100, odnosno 07:45.389 za službenu duljinu cijelog kruga od 20.832 km.
Priča o Meganeu R.S. i Ringu traje dulje od desetljeća. Prvo je 2008. u kategoriji serijskih automobila s prednjim pogonom Megane R.S. R26.R krug odvozio za 8 minuta i 17 sekundi. Rekord 2011. popravila je druga generacija Meganea R.S. Trophy za čijim je upravljačem bio Laurent Hurgon (8:07.97). Tri godine kasnije Megane III R.S. Trophy-R vozi ispod 8 minuta, stazu je prešao za 7:54.36.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati