Sjedi, pet: Legendarna BMW kockica dobila tretman kakav zaslužuje
IAKO spada u red najomiljenijih BMW-ovih modela svih vremena, malo je "kockica" koje su dostojno dočekale današnje vrijeme. Ovo je izuzetak i jedna od najboljih prerada.
I dok ljubitelji klasičnih Porschea imaju Singera, poklopnici BMW-a i njegove serije E30 spas će pronaći kod britanskog Reduxa. U oba slučaja za cijenu se ne pita jer se radi o savršeno odrađenom poslu gdje se bira samo ono najbolje. BMW je tako dobio brojne dijelove od karbona kako bi izgubio na masi, a pritom je prerađen i motor, legendarni četiri-cilindraš iz M3.
Zapremina je skočila na 2,5 litara, a motor je dobio i turbinu. Epilog je gotovo 400 KS i 529 Nm, a za puriste sklone čistoj klasici nudi se i slabija atmosferska izvedba. Dvostruki izbor i kod mjenjača, šest-stupnjeva ili stupanj manje ovisi samo o željama kupaca. Kočnice nose oznaku AP Racinga, imaju šest-klipne čeljusti sprijeda i četiri-klipne straga. Keramika je opcija, baš kao i podesivo podvozje.
Interijer je detaljno obnovljen i osuvremenjen. Recaro sjedala presvučena kožom, ostatak u alkantari. Instrumenti su nažalost zamijenjeni digitalnima, a stražnja klupa je uklonjena.
Recimo i kako je naklada limitirana na 30 primjeraka. Interes je i veći, ali teško da će se uspjeti naći više solidnih osnova za obnovu. Na preradu se čeka oko dvije godine od narudžbe.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati