Ušminkan prednji dio, novi lukovi kotača i LED svjetla

Ušminkan prednji dio, novi lukovi kotača i LED svjetla

Ono što je vidljivo odmah na prvu je činjenica kako Bavarci nisu uljepšali samo prednji dio automobila, jer s novom serijom došli su novi lukovi kotača, linije na bokovima automobila, a gotovo potpuno promijenjen je i stražnji kraj koji je dobio nova LED stražnja svjetla drugačijeg oblika. Naime, ukoliko želite izdvojiti još koju kunu, tada hatchback donosi i potpuna LED prednja svjetla s High Beam Assistant funkcijom.

U putničkoj kabini nalazi se novi materijal, 6.5-inčni ekran na središnjem stupu, dotjerani prekidači i nešto kroma i piano laka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međutim, vrlo važnu ulogu u ovom makeoveru imaju i motori koji pokreću ovu BMW- ovu seriju. Riječ je o 1.5-litrenom benzincu sa 109 KS i 180 NM okretnog momenta u 116i inačici. Uz njega paletu popunjava i 1.6-litreni benzinac sa 136 KS i 220 Nm okretnog momenta u 118i izvedbi, te isti taj motor sa 177 KS i 250 Nm okretnog momenta u modelu 120i. Tu je i 2.0-litreni motor s 218 KS i 310 Nm okretnog momenta u 125i varijanti. Što se pak vrha ponude tiče i M135i i M135i xDrive modela za njegovo pokretanje brine se 3.0-litreni šest-cilindraš s 326 KS i 450 Na okretnog momenta koji su dostatni da spomenuti primjerak u kombinaciji s osam-stupanjskim Steptronicom do stotke stigne za 4.9 s kada je riječ o M135i varijanti, odnosno za 4.7 sekundi u slučaju M135i xDrive primjerka.

BMW dolazi i s dizelašem. Naime, osnovni dizelaš u 116d i 116d Efficient Dynamics Edition izvedbama pokreće 1.5-litreni trocilindraš sa 116 KS i 270 Nm okretnog momenta. Nadalje, 118d i 118d xDrive varijante pokreće 2.0-litreni četverocilindraš sa 150 KS i 320 Nm okretnog momenta, dok se za motivaciju 120d i 120d xDrive izvedbi brine dvolitreni dizelaš sa 190 KS i 400 Nm okretnog momenta. Na kraju tu je najjači dizelski motor koji pokreće seriju 1 125d. To je dvolitreni dizelaš snage 224 KS i 450 Nm okretnog momenta.