Frajeri, uskočite u top formu: Skokovi za gubitak suvišnih kilograma

Frajeri, uskočite u top formu: Skokovi za gubitak suvišnih kilograma

Foto: Shutterstock

MNOGE muškarce iznenađuje činjenica što, bez obzira na sate provedene u teretani, kilogrami nikako ne odlaze s njihovog tijela.

Razlog tome može biti nepravilna prehrana, ali još više - preskakanje kardio vježbi. Naime, mnogi muškarci posvećuju se trbušnjacima, utezima i spravama za jačanje ruku i nogu te potpuno preskaču kardio vježbe koje dovode do "topljenja sala".

Stručnjaci iz časopisa "Men's Fitness" smatraju kako su za muškarce izvrsni dinamični skokovi koji su puno zabavniji i izazovniji od klasičnog trčanja i aerobnih vježbi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Koji je plan?

Dva do tri puta tjedno odvojite pola sata i posvetite ih dinamičnim skokovima. Kombinirajte skok iz čučnja, naizmjenične skokove iz iskoraka, glumite da bacate i primate ragbi loptu te radite kombinaciju sklek-čučanj-skok.

Između skokova odmarajte se trčanjem na mjestu, u visokom i niskom zgibu.

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara