Kickboxing-joga trening: Kombinacija koja će pokrenuti mišiće koje ni ne znaš da imaš

Foto: Shutterstock

VJERUJEMO da ti je već dosta sklekova, čučnjeva i trčanja, i da je savršeno vrijeme da isprobaš nešto novo. Ovaj odličan trening kombinira joga poze s kickboxing pokretima, te tako pokreće mišiće koje ne aktiviramo klasičnim vježbama. Ovi manji mišići potpora su velikima, poput kvadricepsa, tetiva i deltoida, a na ovaj ćeš način oblikovati i definirati mišiće, te poboljšati izvedbu svih kretnji.
 
Trening: Napravi prve tri vježbe kako je napisano. Sljedeće tri vježbe radi po jednu minutu na svakoj strani. Kad dođeš do kraja, odmori minutu, a zatim cijeli set ponovi još dva puta.

1. Podizanje nogu u pozi psa koji gleda prema dolje (Adho Mukha Svanasana)

- 5 ponavljanja na svaku stranu

2. Bočni plank

- 15 ponavljanja na svaku stranu

3. Ratnik III (Virabhadrasana III)

- 5 ponavljanja na svaku stranu

4. Bočni udarac

5. Ravni udarac rukom

6. Čučanj/udarac

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara