Rihannina dijeta: S manje ugljikohidrata do manjeg broja kilograma

Rihannina dijeta: S manje ugljikohidrata do manjeg broja kilograma

Foto: Instagram

RIHANNA se već dugo drži dijete s malim unosom ugljikohidrata, a njen strogi fitness program odličan je izbor ako se u kratko vrijeme želiš riješiti viška kilograma.
 
"Volim ugljikohidrate, ali na kraju dana znam da su ugljikohidrati loši. Nikad nisam htjela izgubiti kilograme, cilj mi je uvijek biti zdrava i u formi. Prije se nisam osjećala dobro, a sad kad vježbam i pokušavam jesti zdravo, mršavim bez da o tome razmišljam.", izjavila je lijepa pjevačica.
 
Dijeta s malim unosom ugljikohidrata ne sadrži hranu poput kruha i tjestenine, te djeluje puno brže od dijete s malim unosom masti. 
 
 
Drži se sljedećih koraka:
 
- jedi pravilno raspoređene obroke, otprilike svaka 4 sata
 
- iz prehrane izbaci što više šećera: gazirane i voćne sokove, kekse, kolače, slatkiše...
 
- biraj neprerađenu hranu
 
- između obroka pij vodu (ako ne voliš piti običnu vodu, dodaj malo limuna, limete ili naranče)
Tekst se nastavlja ispod oglasa
 
- ako je potrebno, svakodnevno uzimaj multivitamine/minerale u kapsulama
 
Primjer jednodnevnog menija:
 
Doručak - sendvič s jajima i mesom ili jajima i sirom, svježa naranča.
 
Ručak - piletina na žaru (možeš napraviti sendvič), salata s 2 žlice malomasnog dresinga.
 
Večera - oko 85 grama pečene piletine, pola šalice salate od tjestenine, šalica nasjeckanih rajčica s malo octa, šalica obranog mlijeka.
 
Međuobrok - orašasto voće, pločica s malo ugljikohidrata, krekeri s malo sira.
 
Trening
 
Redovito vježbanje pomoći će ti da se brže riješiš nakupljenih masnoća. Rihanna vježba 4 do 5 puta tjedno, te se fokusira na vježbe za oblikovanje stražnjice i trbuha.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara