Rutina za zagrijavanje: poboljšajte svoju mobilnost!

Foto: screenshot youtube

REKREATIVCI često preskaču zagrijavanje prije treninga ili je ono nedovoljno; samo nekoliko minuta trčanja i odmah kreću na glavne vježbe. Mobilnost zglobova je jedan od najvažnijih aspekata kojem se treba posvetiti kako ne bi došlo do ozljede, ali i kako bi se trening bolje odradio. Veća mobilnost osigurat će bolje performanse kod svake vježbe, a posebice je važna kod složenih i zahtjevnih vježbi poput čučnja ili mrtvog dizanja.

U ovom videu demonstrirano je jedno kratko zagrijavanje mobilnosti za cijelo tijelo. Ovu rutinu možete napraviti doma prije kućnog treninga ili u teretani, te prije svake tjelesne aktivnosti na koju se spremate.

Vježbe napravite jednu za drugom, rutina ne bi trebala trajati više od 3-4 minute.

1. "Wall Slides" 1 x 12

Tekst se nastavlja ispod oglasa
2. "Pull Aparts" s elastičnom trakom 1 x 15
3. Aktivacija ramena na 3 načina 1 x 6
4. Spiderman hod 1 x 5
5. Duboki čučanj s istezanjem 1 x 12
6. Čučanj s potiscima  1  x 6-8
7. "Glute Bridge" 1 x 15
8. Prebacivanje koljena 1 x 8
9. Mačka-pas 1 x 15

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara