Ako volite pojesti brzu hranu, zbog ovih stvari možda ćete se predomisliti

Ako volite pojesti brzu hranu, zbog ovih stvari možda ćete se predomisliti
Foto: 123RF

BRZA hrana je ukusna, relativno jeftina i, kako samo ime kaže, brza. Većina ljudi zna da je takva hrana nezdrava te rezultira srčanim problemima, visokim krvnim tlakom i ostalim zdravstvenim problemima, ali je unatoč tome mnogo ljudi konzumira.

Međutim, nakon što ovo pročitate, možda se nećete tako skoro uputiti u neki lanac brze prehrane, prenosi portal BrightSide.

1. Čaše

Većina restorana brze prehrane nudi svoja pića u čašama načinjenim od plastike ili stiropora, i to zato što je to jeftini i potrošni materijal. Poznato je kako je plastika štetna za okoliš i, zbog otpuštanja čestica mikroplastike, opasna i za zdravlje.

Slična stvar se događa i s čašama načinjenim od stiropora.

Istraživanje pokazuje kako čaše izrađene od posebnog pjenastog stiropora zagrijavanjem postaju potencijalno opasane za tijelo jer mogu uzrokovati karcinom. Uz to, štete okolišu jer ih je teško reciklirati.

2. Kava

Bolje je da niste prva osoba koja je ujutro naručila kavu.

Naime, aparati za kavu se svakodnevno čiste posebnim kemikalijama koje ujutro lako mogu dospjeti u prvu šalicu kave. To nije loše samo zbog okusa, već može dovesti i do trovanja.

3. Hladna pića

Vjerojatno ste primijetili da gazirano piće srednje veličine košta manje od kave ili čaja. To nema nikakve veze s troškovima proizvodnje, već s time da kada pijete hladne sokove, jedete više hrane.

Ako ne želite konzumirati previše kalorija, bolje je da popijete vrući čaj ili kavu i tražite pomfrit bez soli.

4. Zobena kaša

Neki restorani brze prehrane sudjeluju u trendu posluživanja zdrave hrane te u jelovnike dodaju jela poput salate i zobenih pahuljica.

Međutim, takva "zdrava" hrana gotovo je jednaka poput hamburgera u kalorijama, često zbog različitih dodataka koji se stavljaju unutra.

Nemojte birati salatu s preljevom ni zobene pahuljice koje u sebi sadrže mnogo šećera.

5. Shake

Čak je i jedan mliječni shake previše.

Apsolutni rekorder po količini šećera je upravo mliječni shake, koji sadrži više od 70 grama šećera što je više od dnevne norme.

Također, ovaj napitak sadrži teško probavljive biljne masti zbog kojih se osjećate loše.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara