Ako želite da vaše grudi izgledaju savršeno i bez grudnjaka, ovo morate raditi

Ako želite da vaše grudi izgledaju savršeno i bez grudnjaka, ovo morate raditi
Foto: Instagram, Giphy

KAD izgubite kilograme, dolazi novi problem, a to je učvršćivanje grudi.

Iako su "obješene" grudi potpuno prirodan način na koji tijelo reagira na gubitak kilograma, mnoge žene se zbog toga mogu osjećati nesigurnima u sebe.

Istina je da se tkivo grudi ne može u potpunosti vratiti u prvobitno stanje, ali prava kombinacija vježbanja i zdrave prehrane mogu definitivno poboljšati situaciju.

1. Vježbajte cijelo tijelo, ne samo prsa

Točno je da je treniranje mišića na prsima ključ za čvršće i punije grudi. Ali tehnički gledano, grudi ne možete "podići" jer se uglavnom sastoje od masnog tkiva i mliječnih žlijezda.

No ono što možete je ojačati mišiće u blizini grudi kako bi se one više primijetile. Angažirajte cijeli gornji dio tijela kako biste vidjeli rezultate.

2. Pazite na držanje

Održavanje pravilnog držanja ne samo da vam daje bolji izgled, nego i uklanja nepotreban stres na zglobovima i tkivu. Dobro držanje pomaže ravnomjerno rasporediti težinu i sprječava bolove u prsima i leđima.

Ako imate problema s ravnim držanjem, samo zamislite da stojite uza zid.

3. Odaberite pravi grudnjak

Potrebno je odabrati pravi grudnjak koji pruža dovoljnu podršku tijekom vježbanja i koji smanjuje napetost na grudima.

Pravi grudnjak bi trebao umanjiti pokret grudi, ali ne smije biti previše zategnut kako ne bi ograničio protok krvi.

Uvijek nosite grudnjak prilikom vježbanja ili trčanja, ali imajte na umu da ga ne morate nositi stalno, na primjer dok šetate.

4. Usvojite pravilne prehrambene navike i održavajte zdravu težinu

Naravno, sama zdrava prehrana ne može spriječiti ili potpuno obnoviti "obješene" grudi. No, pridržavanje uravnotežene prehrane pomoći će vam da izbjegnete stalno variranje u težini koje može uzrokovati oštećenja tkiva dojke.

Jedite puno zdravih masti poput masne ribe, ulja, orašastih plodova i avokada koji mogu poboljšati izgled vaše kože i grudi učiniti čvršćima.

5. Probajte masažu grudi

Masiranje grudi može pomoći u poboljšanju protoka krvi i ojačati tkivo.

Svakodnevno masirajte grudi u pokretima prema gore od 10 do 15 minuta.

Također možete koristiti različita ulja, ovisno o stanju vaše kože. Na primjer, maslinovo ulje je sjajan izvor antioksidansa koji mogu poboljšati teksturu i elastičnost kože.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara