Četiri pravila koja pomažu da smršavite u trbuhu dok prakticirate povremeni post

Četiri pravila koja pomažu da smršavite u trbuhu dok prakticirate povremeni post
Foto: 123RF

U posljednje vrijeme sve se više govori o prednostima povremenog posta. Oni koji ga prakticiraju kažu da tako mršave, imaju bolju probavu i osjećaju manju nadutost. Najvažnije, tvrde da gube mast u trbuhu koji je poznat kao dio tijela u kojem se najteže mršavi. 

“Salo na području trbuha je teško smanjiti jer područje abdomena sadrži više alfa-2 receptora, a oni usporavaju mogućnost sagorijevanja masti u usporedbi s beta-2 receptorima koji povećavaju potencijal sagorijevanju”, pojasnio je nutricionist slavnih dr. Daryl Gioffre.

“Povremeni post snižava nivo inzulina. Aktivirat će se više beta-2 receptora i zatvoriti alfa-2 receptora te će biti lakše smršavjeti u trbuhu”, dodao je.

Dijetetičar Leslie Langevin također tvrdi da će tijelo bez stalnog izvora hrane posegnuti za energijom iz već nakupljenih masti u tijelu.

Do cilja ćete lakše doći uz još nekoliko jednostavnih pravila.

1. Održavajte kalorijski deficit

Iako postite po 16 sati, ne znači da možete osam sati jesti koliko god poželite. I dalje je važno održavati kalorijski deficit (jesti manje kalorija u odnosu na to koliko ih sagorijevate) kako biste smršavjeli i smanjili trbuščić. 

2. Trenirajte snagu i upišite HIIT trening

Povremeni post povećava razinu hormona rasta u tijelu zbog čega je lakše izgraditi mišiće. Iskoristite tu prednost i trenirajte snagu što će vam pomoći da izgradite mišiće, a smanjite mast. Slično će djelovati i HIIT kardio trening uz koji ćete lakše sagorjeti mast u području trbuha.

3. Pažljivo birajte namirnice

Hrana poput bobičastog voća, lisnatog povrća, proteina, badema i zobi pomoći će vam u sagorijevanju masti u području trbuha. Uvijek birajte manje procesuiranu hranu, izbjegavajte već pripremljene obroke ili brzu hranu, kao i kalorične grickalice.

4. Reducirajte stres i spavajte dovoljno

Kad se počnete privikavati na povremeni post, tijelu će trebati više sna. To će reducirati kortizol, hormon stresa, i lakše ćete sagorijevati masti. Meditirajte, čitajte i uživajte u opuštanju.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara