Evo kako manje soli u prehrani utječe na vaše zdravlje, ali i mršavljenje

Evo kako manje soli u prehrani utječe na vaše zdravlje, ali i mršavljenje
Foto: 123RF

IAKO možda pazite na unos soli, ona je često skrivena u brojnim namirnicama koje svakodnevno konzumiramo, posebno ako se prehrana bazira na procesiranoj hrani.

“Najnovije smjernice kažu da treba konzumirati manje od 2,3 grama soli dnevno. Prosječni Amerikanac troši oko 3,4 grama”, pojasnila je dijetetičarka Jillian Kubala za PopSugar i dodala da je vrlo vjerojatno da osobe koje jedu vani unose previše soli. 

“Fokusirajte se na cjelovite namirnice i kuhajte češće kod kuće kako biste smanjili unos soli”, savjetuje.

Osim što se od previše natrija možete osjećati naduto i natečeno, dugoročne posljedice mogu biti puno ozbiljnije.

“Što više soli unosite, tijelo će zadržavati više vode, a to povećava krvni tlak i radi pritisak na srce i bubrege”, rekao je fitness stručnjak Jim White. 

Visok krvni tlak može dovesti do bolesti srca pa se osobama koje imaju povišen tlak savjetuje unositi samo 1,5 grama natrija dnevno.

Smanjenje unosa natrija može pomaći i u mršavljenju.

“Ako unosite previše soli, tijelo zadržava tekućinu pa se možete osjećati naduto. Osim toga, često konzumiranje namirnica s visokim udjelom soli, poput čipsa, brze i smrznute hrane, može dovesti do povećanja tjelesne težine jer takva hrana obično sadrži puno kalorija i nezdravih masti”, dodaje Jillian.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara