Jedna ste od onih osoba kojima fali pokoji kilogram? Evo kako ih dobiti

Jedna ste od onih osoba kojima fali pokoji kilogram? Evo kako ih dobiti
Foto: 123RF

DOK se većina nakon blagdanskog prekomjernog uživanja u hrani trudi skinuti nakupljene kilograme, postoje i ljudi koji se, unatoč silnim kolačima i drugim delicijama koje su pojeli, nisu udebljali niti grama. 

Na kojoj god strani se nalazite, vjerojatno vam se tuđi problemi čine kao puno lakše rješivi. No svima je zajedničko da za ostvarivanje željenih rezultata trebaju upornost, vrijeme, pravilna prehrana i puno vježbanja.

Kako god, dobiti kilograme ponekad je doista puno teže nego ih izgubiti. Ako se i vi borite s ovim problemom donosimo vam nekoliko savjeta uz koje bi se kilogrami (napokon) mogli početi lijepiti za vas.

Povećajte unos kalorija

Da, znamo... Čista logika. No često ljudi s manjkom kilograma žive u uvjerenju kako dovoljno jedu, a kada ih promatrate shvatite da vaša mačka dnevno pojede više nego oni.

Pobrinite se da vaši obroci budu obilniji, ali mudro birajte namirnice. Izbjegavajte masti, šećere i općenito loše kalorije. Drugim riječima, zaboravite na brzu hranu i grickalice ako želite kilograme dobiti na zdrav način i ne narušiti si zdravlje.

Ako jedete sporo i većinom već usred obroka shvatite da ste siti, umjesto da jedete na silu nekoliko puta dnevno popijte shake ili frape. Tako ćete lakše i brže u organizam unijeti potrebne kalorije.

Birajte visokokalorične namirnice

Bilo bi idealno kada biste se nekoliko puta dnevno počastili visokokaloričnim namirnicama poput banana, avokada, smokvi ili grožđa. Na vašem meniju neka se nađu i orašasti plodovi, kao i mliječni proizvodi

Ne zaboravite vježbati

Već i ptice na granama znaju da nije svako debljanje zdravo. Tu dolazi vježbanje.

Ako želite da se nakupljeni kilogrami pravilno rasporede, ali i da izbjegnete skupljanje masnih naslaga i nastajanje celulita, morat ćete se posvetiti vježbanju. No izbjegavajte kardio vježbe te radije prakticirajte vježbe snage, a nakon vježbanja se slobodno počastite proteinskim shakeom ili energetskom pločicom.

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara