Kraljica donjeg rublja je bila ovisnica o brzoj hrani, a danas ima 52 kilograma manje

Kraljica donjeg rublja je bila ovisnica o brzoj hrani, a danas ima 52 kilograma manje
Foto: Instagram

OKRUŽENA nekima od najljepših žena na svijetu kraljica donjeg rublja Michelle Mone još je više osjećala manjak samopouzdanja. U to vrijeme je nosila neupadljivu i dosadnu odjeću, kako bi sakrila višak kilograma.

"Htjela sam biti poput njih i da ljudi kada me vide govore koliko sam prekrasna. No ja to nikada nisam bila", prisjetila se.

Ipak, danas je ona potpuno druga osoba.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Lady (Michelle) Mone (@michellemone)

"Nikad nisam sebe smatrala glamuroznom ženom, ali sada kada gledam slike, mislim da možda i jesam glamurozna. Čitam komentare koji govore da izgledam kao sestra moje 26-godišnje kćeri. Da se netko kladio sa mnom u milijun funti da ću dobivati takve komplimente, kladila bih se da se to nikada neće dogoditi", priznaje Michelle.

Priznaje da je u prošlosti često plakala kada bi gledala svoje fotografije. No sve se promijenilo kada je počela tretirati svoju prehranu kao i svoj posao. Naime, baš kao što ima poslovni plan, tako je osmislila i plan prehrane.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Lady (Michelle) Mone (@michellemone)

Inspiracija za takav pristup gubitku kilograma i mijenjaju navika bila je bivša supruga Roda Stewarta, manekenka Rachel Hunter.

"Bili smo na plaži u Miamiju, a ja sam pogledala Rachel i pomislila kako nas dvije imamo jednako godina, ali u jednu mene bi stale čak tri nje", ispričala je Mone.

Kako kaže, Rachel je bila prekrasna i sretna, a ona je nosila "najveće elastične hlače koje ste vidjeli u životu i koje izgledaju poput šatora".

Upravo je kava s Rachel sve promijenila.

"Primila me za ruke i rekla mi: 'Ti si nevjerojatna poslovna žena, zašto ne tretiraš svoje tijelo kao što se ponašaš prema svom poslu? Zašto zlostavljaš svoje tijelo?'", rekla je Mone.

Bilo je to 2006. godine, a put do njezinog današnjeg izgleda nije bio nimalo lak. Naime, u najtežoj fazi je imala više od 115 kilograma, a danas tek 63. U međuvremenu je doživjela brojne uspone i padove. Gubila je težinu, a potom je vraćala. No najteže se nosila s rastavom braka kroz koju je prošla 2012. godine. Tada je pala u depresiju i tješila se uživanjem u nezdravoj hrani, ali i pretjerivanjem u ispijanju alkohola. Bio je to začaran krug.

Danas joj je najveća potpora zaručnik Doug Barrowman, milijarder s kojim se nedavno trebala vjenčati, ali je njihovo vjenčanje odgodila pandemija. Osim što joj je pomogao pronaći najbolje programe vježbanja za nju, pomogao joj je i da mentalno ojača. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Lady (Michelle) Mone (@michellemone)

Michelle je donedavno vježbala šest puta tjedno, a sada vježba čak i do tri puta dnevno. Uz savjete nutricionista promijenila je prehranu - izbacila je kruh, tjesteninu i krumpir. Ne jede ništa nakon 19:30, a meso jede samo jednom tjedno. Dnevno pije čak pet do šest litara vode, a na njezinom meniju se često nalaze zeleni sokovi te proteinski shakeovi, piše The Sun.

"Ujutro odradimo kružni trening, nakon ručka slijedi još jedan trening, a navečer 90 minuta provedemo u brzom hodanju", opisala je njihovu rutinu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Lady (Michelle) Mone (@michellemone)

Michelle je izdvojila i nekoliko najvažnijih savjeta:

1. Riješite se sve nezdrave hrane. Ako je tu, pojest ćete je.
2. Počnite hodati. Započnite tako što ćete hodati do kraja svoje ulice i svakodnevno povećavajte udaljenost. Vodite dnevnik onoga što radite, a bilježite i promjene u svojoj težini.
3. Kad osjetite želju za čokoladom ili čipsom, razmislite o tome zašto ste sada zdraviji i kako ćete se osjećati nakon što zagrizete tu hranu. Sve je u vašoj glavi.
4. Izbjegavajte niskokaloričnu hranu s umjetnim zaslađivačima.
5. Jedite onoliko povrća koliko želite, ali voće jedite umjereno jer ono sadrži visok udio šećera.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Lady (Michelle) Mone (@michellemone)

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara