Maslinovo ulje trebalo bi biti dio vaše prehrane, evo zbog čega

Maslinovo ulje trebalo bi biti dio vaše prehrane, evo zbog čega
Foto: Pexels

MASLINOVO ulje koristi se stoljećima i za to postoje jako dobri razlozi. Obavezan je sastojak mediteranske prehrane koja godinama slovi za najzdraviji oblik prehrane. Opisuje se kao “protuupalna dijeta koja popravlja zdravlje srce, mozga i smanjuje krvni tlak”. 

Ako imate maslinovo ulje pri ruci, svakako ga dodajte svojoj prehrani jer, između ostalog, pomaže u mršavljenju i održavanju tjelesne težine. 

Naime, u maslinovom ulju se nalaze nezasićene masne kiseline, kao i oleinska, linolenska i palmitinska kiselina. Također, obiluje vitaminom E koji je moćan antioksidans, a sve to pridonosi zdravlju organizma dok se koristi u razumnim količinama. 

Brojna istraživanja pokazala su da nezasićene masne kiseline igraju ulogu u mršavljenju i/ili održavanju tjelesne težine na željenoj razini jer suzbijaju apetit te pospješuju sagorijevanje kalorija. 

15 ml maslinovog ulja ima 119 kalorija i 13,5 grama masti pa je važno ne pretjerivati. Maslinovim uljem možete začiniti salatu, tjesteninu, juhe, pizzu ili povrće.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara