Ne tipkajte poruke tijekom kupovine, mogli biste se udebljati, tvrdi znanost
AKO PIŠETE i čitate poruke na mobitelu tijekom kupovine mogli biste se udebljati, tvrdi istraživanje objavljeno u časopisu Journal of Academy of Marketing Science.
Istraživači su do tog zaključka došli kada su primijetili da ljudi tijekom kupnje često razgovaraju, provjeravaju e-poštu, igraju igrice ili pak tipkaju poruke. Zbog toga, ističu oni, ljudi kupuju znatno više neplaniranih namirnica što ne bi činili da ne koriste mobilne telefone.
"Ljudi tada imaju naviku kupovati stvari koje su nepraktične i nepotrebne. Tada ne samo da kupuju više neplaniranih stvari nego često i zaboravljaju one proizvode po koje su došli. I ne, neće zabunom u košaricu staviti kelj, nego neke nezdrave proizvode poput slatkiša ili grickalica", rekao je koautor istraživanja Michael R. Sciandra.
"U isto vrijeme trgovine, svjesne toga, postaju pametnije pa većina njih nudi i mogućnost spajanja na Wi-Fi kako bi vas držali što dulje na telefonima, a samim time i u trgovinama", tvrdi Sciandra.
Ipak, potrošači u velikoj mjeri tvrde kako njihovi mobiteli ne utječu na njihovu kupovinu. Vjerujete li im ili ne?
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati