Ojačajte cijelo tijelo na spravi koju ste koristili u osnovnoj školi

Ojačajte cijelo tijelo na spravi koju ste koristili u osnovnoj školi
Foto: 123RF

U TERETANI vjerojatno postoji mnogo sprava koje vam izgledaju primamljivo, ali ne znate s njima raditi. Sigurni smo da su gimnastičke karike jedna od njih.

Iako se upravo karike čine jako zabavnima, vjerojatno ne znate koje su sve vježbe moguće na njima ni koliko je ta sprava zapravo korisna za jačanje cijelog tijela.

Naime, samo visjeti na karikama je iznimno teško i aktivira mišiće za koje do tog trenutka niste ni znali da postoje. Baš zato su karike jedan od najboljih rekvizita za razvoj gornjeg dijela tijela.

Evo zašto su gimnastičke karike odlične

Ako inače u teretani radite "propadanje" (dips) na klupici, pokušajte to raditi na karikama. Bit će značajno teže i izazovno zato što još dodatno morate stabilizirati ruke kako biste vježbu mogli ispravno napraviti.

Gimnastičke karike možete postaviti na širinu i visinu koja vam odgovara i to možete mijenjati iz vježbe u vježbu te ćete tako vježbe izvoditi sigurnije i efikasnije, s manjim rizikom od ozljede.

S obzirom na to da vam pokreti na karikama trebaju biti kontrolirani, jačaju vam se mišići koji sudjeluju u stabilizaciji pokreta.

Gimnastičke karike doprinose snazi, čvrstoći i stabilnosti čitavog tijela, a to znači da ćete imati bolju ravnotežu.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara