Omiljeni trener slavnih zvijezda otkrio zašto su njegove vježbe idealne za sve

Omiljeni trener slavnih zvijezda otkrio zašto su njegove vježbe idealne za sve
Foto: Facebook

FITNESS stručnjak Sebastien Lagree autor je omiljene vrste treninga Meghan Markle i brojnih drugih zvijezda kao što su Michelle Obama, Viola Davis, obitelj Kardashian, Bella Throne, Calvin Harris, Sacha Baron Cohen i cijeli niz Viktorijinih anđelica.

Ovaj 37-godišnjak kreirao je trening tijekom kojeg se koristi stroj nalik takozvanim krevetima koji su dio pilatesa, a sastoji se od utega pomoću kojih se izvode vježbe koje ciljaju na različite dijelove tijela. 

“Mislim da Meghan izvodi moje vježbe tri puta tjedno. Djeluje mi dosljedno, a moja preporuka je trenirati dva do tri puta tjedno”, izjavio je Lagree za Daily Mail.

“Žene ga vole jer je nježniji oblik vježbi s utezima. Nećete biti poput Hulka, već se tijelo oblikuje i učvršćuje, što se i vidi po Meghan Markle”, dodao je.

Lagree uopće nije znao da je Markle zaluđena njegovim vježbama dok nije pročitao intervju koji je dala za britansko izdanje časopisa Women’s Health 2017.

“Otada mi ljudi dolaze i kažu da žele izgledati poput Meghan. Mislim da je jedan od razloga to što je rekla da se promjena vidi već nakon nekoliko treninga. To je doista istina. Tijelo se počinje odmah mijenjati, a ljudi su supermotivirani”, pojasnio je.

Smatra da su slavne zvijezde dokaz da ovaj trening odgovara svim oblicima tijela.

“Kim i Khloe Kardashian te Sofia Vergara imaju obline zahvaljujući njemu, a Meghan Markle i Jennifer Aniston postigle su potpuno drugačiju, vitku liniju. Na spravi možete izvoditi što god želite, ovisno o tome što vam je cilj”, navodi Lagree koji je bivši bodybuilder.

Smatra da su treninzi koje je osmislio odličan izbor i za novopečene majke te se nada da će Meghan nastaviti vježbati čim se oporavi od porođaja.

Sharlene Greechan, Lagreejeva trenerica s londonskom adresom, pojasnila je da je ovaj trening nalik pilatesu, ali se razlikuje u nekim stvarima.

“Riječ je o visoko intenzivnom treningu snage koji je iznimno dobar za zglobove. Dobar je i kao kardiovaskularni trening jer 45 minuta neprestano radite. Ali ne radi se samo o estetici jer smo fokusirani na zdravlje corea i ispravljanje držanja. Vježbamo sporo jer što su pokreti sporiji, imaju više efekta”, pojasnila je.

Ovakvi treninzi sagorijevaju do 800 kalorija, a metabolizam nakon njih radi ubrzano nekoliko sati.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;
Učitavanje komentara