Trenerica slavnih otkrila zlatna pravila pomoću kojih ćete se vratiti u formu

Trenerica slavnih otkrila zlatna pravila pomoću kojih ćete se vratiti u formu
Foto: 123RF

SIJEČANJ je završio i ako želite do ljeta postati fit, krajnje je vrijeme za vraćanje u formu. No ako ne znate od kuda krenuti, mogli bi vam pomoći i savjeti trenerice slavnih Louise Parker.

Ona je radila s Kate Middleton i mnogim drugima slavnim facama, a postala je poznata zahvaljujući svojoj metodi koja se ne temelji isključivo na zdravim namirnicama, već su dopušteni "izleti" u junk food carstvo. Mnogi je nazivaju i antidijetom, a sve se temelji na kvalitetnom snu i pozitivnom razmišljanju.

No ovog puta nije riječ o njezinoj metodi, već o njezinih sedam zlatnih pravila uz koje ćete se brzinom svjetlosti vratiti u formu.

Budite realni

Kakvu god motivaciju za promjenom imali, morate biti svjesni da ona vjerojatno neće (pre)dugo trajati. Zato morate imati jake razloge za promjenu te pronaći način prehrane ili vježbanja koji je ostvariv i održiv i zahvaljujući kojem ćete vidjeti i rezultate.

Znajte zašto se želite promijeniti

Lako je krenuti trenirati, ali ako želite ostati motivirani, osvijestite razloge zbog kojih ste se odlučili na to. Razmišljajte o tome kako promjene utječu na vaš život te kako mijenjate sami sebe.

Neka bude jednostavno

Ako ste odlučili početi vježbati nakon mnogih godina izležavanja, nemojte odmah pred sebe stavljati izazove poput sudjelovanja u višekilometarskim maratonima. Za početak radite jednostavnije vježbe, a tek kada o treningu prestanete razmišljati kao o "teretu" i prihvatite ga kao nov način života, možete početi smišljati konkretnije vježbe.

Počastite se 

Prije nego što počnete trenirati, slobodno se počastite odjećom za trening. Osim što je jako bitno kakve materijale nosite dok se znojite, to bi moglo djelovati poprilično motivirajuće na vašu želju za vježbanjem. I ne, ne morate potrošiti bogatstvo na outfit za teretanu.

Budite optimistični

Pozitivno razmišljanje je ključ uspjeha na svim životnim područjima, pa tako i kada je u pitanju vježbanje.

Digitalna detoksikacija

Umjesto da sat vremena prije spavanja provjeravate što ima novo na društvenim mrežama, ugasite mobitel i osigurajte si kvalitetan san. Redovit san je najjednostavniji način da napravite ogromne korake prema naprijed u svemu što radite. To je temelj vašeg zdravlja i odlično će vas mentalno pripremiti za vježbanje.

Pronađite društvo za vježbanje

Nije važno hoće li to biti netko iz vašeg društva, poznanik ili kolegica s posla, važno je što ćete tako imati nekoga tko će vas motivirati, ali i nekoga kome ćete vi biti motivacija. U paru je sve lakše.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara