Znanost otkriva koliko biste se trebali odmarati između setova vježbi

Znanost otkriva koliko biste se trebali odmarati između setova vježbi
Foto: 123RF

NIJE tajna da je oporavak jednako važan kao i tjelovježba. 

Prema novom istraživanju objavljenom u časopisu Asian Journal of Sports Medicine, dulji odmor između setova vježbi može biti ključan za rast mišića.

Znanstvenici su okupili grupu iskusnih vježbača i podijelili ih u tri skupine. Prva grupa se odmarala 30 sekundi između setova, druga 60, a treća dvije minute.

Svaka vježba se sastojala od četiri seta po deset ponavljanja potiska s klupe, veslanja na spravi, vojničkog potiska, čučnja uz uteg na leđima, nožnog potiska i podizanja utega uz pomoć sprave za jačanje listova.

Što je dulje bilo vrijeme odmora, tim su efikasnije bile vježbe. Znanstvenici dodaju da su sudionici zbog duljeg vremena oporavka mogli podići teži teret.

Prethodna istraživanja su pokazala da teži utezi vode do većeg rasta mišića.

Istovremeno, ako želite smanjiti mast, veće koristi ćete imati od kraćih odmora, a najbolje rezultate donijet će kružni i HIIT treninzi.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara