Znate li kako najbolje izgubiti masne naslage? Odgovor je HIIT

Znate li kako najbolje izgubiti masne naslage? Odgovor je HIIT
Foto: 123RF

KAKO biste se riješili viška masnoća i sagorjeli kalorije, iskušajte trening visokog intenziteta, odnosno HIIT (High-intensity interval training).

"HIIT je fantastičan za sagorijevanje masti", rekla je Karena Dawn, suosnivačica zajednice Tone It Up koja inspirira žene diljem svijeta.

"Kardio vježbe u kombinaciji s vježbama za definiciju povećavaju broj otkucaja srca pa se kalorije troše i nakon vježbanja."

Više različitih vježbi ključno je za sagorijevanje masnoća i kalorija u vašem tijelu, kaže Bras Schoenfeld, stručnjak za snagu i kondiciju. Wayne Westcott, koautor knjige Get Stronger, Feel Younger, preporučuje trening snage, za koji kaže da troši kalorije čak i kada sjedite mirno. Trening s laganim utezima ili rastezljivom trakom tri puta tjedno trebao bi ubrzati vaš metabolizam i smanjiti postotak tjelesne masti u deset tjedana. 

Idite u šetnju

Nije sve u preznojavanju. Osim vježbi visokog intenziteta ili treninga snage nekoliko puta tjedno, hodanje je jedan od najboljih načina za sagorijevanje masti.

"Šetnjom niskog intenziteta masti i trigliceride pretvarate u energiju", kaže Katrina Scott.

Izbjegavajte nekontrolirano prejedanje

Bez obzira radi li se o slatkišima vašeg kolege na poslu ili o čipsu vaše djece, svaki taj zalogaj otprilike iznosi 25 kalorija.

"Četiri dodatna zalogaja dnevno znače i pola kilograma mjesečno", kaže Elizabeth Somer. "Prestanite stalno nešto grickati, jedite samo kad ste gladni."

Ne hranite svoje emocije

Emocionalno prejedanje može dovesti do povećanja tjelesne težine i spriječiti vas u održavanju vlastitog zdravlja, potvrdila su istraživanja objavljena u Journal of Eating Disorders. Prije nego što počnete jesti, zapitajte se jeste li stvarno gladni, je li vam samo dosadno ili ste možda uzrujani. Ako niste sigurni, radije popijte čašu vode i provjerite jeste li gladni i nakon toga.

Pijte dovoljno tekućine

Hidratacija je ključna pri gubitku težine. Prema Scott, kronična dehidracija može spriječiti sagorijevanje viška kalorija tijekom dana. Klinika Mayo preporučuje 11,5 čaša dnevno, što je otprilike 2,7 litara tekućine dnevno. 

Ostanite motivirani 

Zapitajte se jeste li se ikad osjećali zdravo, sretno i snažno. Potražite fotografiju iz tog vremena i objesite je u kupaonicu kako biste se svakodnevno motivirali. Na fotografiju ispišite i neki svoj životni moto koji će vam biti svakodnevna inspiracija.

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara